|
Producer Talk (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| lake10 |
| Iemand zou een wedstrijd kunnen uitschrijven waarin mensen wat inzendingen kunnen posten en daaruit kan men dan een anthem kiezen.. |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by lake10
Iemand zou een wedstrijd kunnen uitschrijven waarin mensen wat inzendingen kunnen posten en daaruit kan men dan een anthem kiezen.. |
Ja, gewoon een kleine melodie (in MIDI of mp3 sturen) om te vergelijken wie de beste heeft!:happy2:
En dan maar hopen dat we elkaars melodieen niet gaan jatten:nervous: |
|
|
| MaGiK54 |
| In het kader van opgeruimd de feestdagen in gaan, kan wat mij betreft deze draad ook wel unstickt worden, zo dood als een dooiepier is deze draad, waar eens in de zoveel weken in gepost wordt. |
|
|
| websley |
Reason = the reason!
Goed idee met die avatar robin |
|
|
| TranceZoner |
Waarom unsticky maken? Omdat er soms ff nix gepost wordt?
Onzin! Mooi sticky laten deze thread, en Magik jij hebt in feite weinig met deze thread te maken, dus jij hoeft niet te zeggen dat ie ge-unstickied moet worden;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Waarom unsticky maken? Omdat er soms ff nix gepost wordt?
Onzin! Mooi sticky laten deze thread, en Magik jij hebt in feite weinig met deze thread te maken, dus jij hoeft niet te zeggen dat ie ge-unstickied moet worden;) |
Ik zeg het vooral omdat het zo nu en dan een onoverzichtelijk geheel wordt als er veel stickies zijn (met name als er veel feesten zijn), hoe minder stickies hoe overzichtelijker alles wordt, dus als een sticky zo dood als een pier is, kannie van mij betreft unstickied worden. Maar als er genoeg behoefte is aan deze draad, dan maggie van mij gewoon gestickt blijven hoor ;) |
|
|
| TranceZoner |
Hmja, je hebt een goed argument, dat ben ik met je eens, maar zo heel veel stickies zijn er toch ook weer niet?
Goed, weer on topic nu!
Wie is eventueel bereid mee te doen aan het 'componeren' van een
TA-Anthem??? |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Wie is eventueel bereid mee te doen aan het 'componeren' van een
TA-Anthem??? |
Telkens beginnen we die discussie weer:rolleyes:, maar laten we er deze keer iets van terecht komen! |
|
|
| magrec |
Jeuj ik kan ook weer produceren :D
Eerst wat jingles voor de radioshow en dan aan de gang met reason en ableton live :D |
|
|
| TranceZoner |
Mooi!
Dan gaan we alles nu 'hard' maken.
Als eerste gaan we een lijst samenstellen van mensen die geinteresseerd zijn, en dan de regels en een bijbehorende deadline!
Dus pleur je naam hier maar neer! |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik heb reason nu ook geinstalleerd maar wat een programma zeg! :crazy: als ik dit een beetje onder de knie wil gaan krijgen moet ik wel 30 kerstvakantie's achter elkaar krijgen! :p |
|
|
|
|