|
Producer Talk (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| John |
dat compressor gebeuren blijf ik ook maar vaag vinde:D
maar ik compress meestal een aantal percussie geluide same
en de kick+bassline of kick en bassline apart.
soms nog wat op de lead en een heel klein beetje op de hele track. geen idee of dat goed is.. maar ik doe t alleen als het er voor mijn gevoel beter van gaat klinken. anders heeft t geen nut natuurlijk:) |
|
|
| Pjotr G |
| dat je galm een beetje weg wordt gedrukt is idd een bij-effect, niks aan te doen. Tot je een keer je lead solo't dan verzuip je opeens erin. Zou zeggen wat subtieler compressen? |
|
|
| TranceZoner |
Hey!
Aangezien niet iedreen van jullie ons nieuwe eigen Productie thread doorleest, zet ik het ook hier neer.
Luister pls ff naar mijn nieuwe track..
Ben benieuwd wat je er van vindt!:nervous: :nervous: ;)
Geef je mening! Dank je.
Als je op de link klikt, staat er ergens rechts boven 'çlick to play'.
Enjoy... :D:D
Airpole - Titel |
|
|
| Little Theseus |
Ei, uitsmijter! Je hebt weer s wat te mergen :D
Tranzoner, dude, jij was toch die laterrr paterr knaak?
Op zich tot mijn verbazing best leuk en goed geproduceerd, maar dit soort trance kunnen we allemaal maken en hebben we al zo vaak gehoord, dit is juist het uitmelken van de scene; je hebt nog een lange weg te gaan maar je zit op de goede lijn! |
|
|
| TranceZoner |
Hey man,
Ik waardeer je kritiek wel hoor serieus,
Vind het alleen niet fair dat je zegt dat iedereen dat wel kan maken, want IMO is dat gewoon echt niet waar. Ten eerste moet je een programma onder de knie krijgen, je moet mooie sounds maken etc.
En dan leren riffs te maken. etc. etc. Kortom, er komt zoveel kijken bij het maken van trance:D
Maar zoals gezegd, waardeer ik je kritiek! ;)
Cheers!:D |
|
|
| SnuggLe |
[miereneukmode]Hadden we hier geen producer thread voor? ;)[/miereneukmode]
:p :stongue: |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
[miereneukmode]Hadden we hier geen producer thread voor? ;)[/miereneukmode]
:p :stongue: |
Ja weet ik lieverd!;), je hebt gelijk! Maar wat vond je ervan Snuggle???:D |
|
|
| Dj Lex |
| Ik denk dat Johan Gielen en Jean helemaal weg zullen zijn van je plaatje |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik denk dat Johan Gielen en Jean helemaal weg zullen zijn van je plaatje |
Nou lex doe niet zo gemeen, zo is t net alsof verder niemand kan genieten van dit plaatje (Jurgen en Boozywoozy zullen er heus ook wel weg van zijn...).:D |
|
|
| Teknikol |
Trancezoner, t klinkt wel lekker, alleen die lead (lijkt btje op een electrische gitaar) vind ik helemaal nix, zit te weinig effecten op misschien, en gebruik van een 2 toon onder de bestaande synthlijn (neem aan dat het een subtractor is iig) zou ook wel beter in het gehoor klinken. Het klinkt nu zo droog. Ook het "ritme van de melodie" vind ik een btje rommelig overkomen.
Umm ja voor de rest vind ik ook niet dat je kan zeggen dat iedereen dit kan maken, gaat van alles aan vooraf eer dat je zover bent.
keep it up. |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by total woot
Nou lex doe niet zo gemeen, zo is t net alsof verder niemand kan genieten van dit plaatje (Jurgen en Boozywoozy zullen er heus ook wel weg van zijn...).:D |
Ik snap dit niet...
Klinkt het zo slecht ofzo????:( :( :( :( :( :( :( |
|
|
|
|