return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 
Producer Talk (pg. 21)
View this Thread in Original format
Spliph
ah te gek van die logic tutorial kerel :) kan ik zeker gebruiken! is gebookmarked :cool:
Massive84
Heb weer een nummertje gemaakt. Mocht iemand het willen horen :). Progie nummer zou ik zeggen.

http://www.mindseyemusic.net/downloads/

Nummer heet , Greater Divide.
Spliph
je hebbum ook op t.nu geplaatst...--> lekker spul hoor! ga door... creeer meer hoog/laag...!
Massive84
quote:
Originally posted by Spliph
je hebbum ook op t.nu geplaatst...--> lekker spul hoor! ga door... creeer meer hoog/laag...!


yea, bedankt voor het luisteren. Bedoel je dat in de manier van elementen toevoegen in dat gebied of aanpassen van frequencies?
DjRV
Is er hier eigenlijk iemand uit omgeving amsterdam +/- 20 min die lekker bezig is?

Ben kinda op zoek naar een produceer maatje om samen plaatjes te maken :D
Massive84
Ik heb weer een sampletje. Meningen zijn welkom voordat ik het afpolish!

Het is progressive denk ik :)

http://mindseyemusic.net/downloads/Imaginary.mp3

Tnx!
JNB
Hey,

Ik ben sinds een tijdje ook bezig met het maken van trance. Ik zou graag wete wat trance liefhebbers ervan denken. Ik zou ook graag wat andere producers ontmoeten uit Limburg als die er zijn om van elkaar wat tips en tricks op te doen.
Mijn myspace is: www.myspace.com/jnbeetz

Laat jullie reacties aub achter!

Later,

JNB
AirPole
Het klinkt allemaal wat kaal en qua geluidskwaliteit klinkt het ook niet echt denderend. Tsja sorry.
JNB
Dat is jammer. Ik zal wat geluiden proberen te verwerken in mijn tracks om ze wat voller te maken. Toch bedankt voort luisteren.

JNB
AirPole
Je moet geen geluiden erin gaan verwerken, puur en alleen om er geluiden in te doen. Snap je wat ik bedoel? Ben zelf ook nog lang niet uitgeleerd hoor, maar je moet alles wel een lekker plekje geven en het moet natuurlijk functioneel zijn.


Bij de weg, mensen wat vinden jullie van mijn nieuwe track? Hij is een beetje climax-loos, maar ik denk dat ik nog een extra melodie toe ga voegen. Vind het zelf wel redelijk, maar het moet nog iets, tsja, spannender ofzo. Laat het ff weten. Laters!

http://www.yousendit.com/download/U...uTWNOMURIRGc9PQ

ARAICH
Hey mensen!

Ik heb onlangs een nieuwe track gemaakt en wilde graag weten wat jullie mening over de track.

Hij is te beluisteren op: http://www.myspace.com/araichmusic

Tracknaam: Velocity

Alvast bedankt!


(ps, timebar geeft aan 3;41 sec, maar hij gaat gewoon door ;))
ARAICH
quote:
Originally posted by JNB
Hey,

Ik ben sinds een tijdje ook bezig met het maken van trance. Ik zou graag wete wat trance liefhebbers ervan denken. Ik zou ook graag wat andere producers ontmoeten uit Limburg als die er zijn om van elkaar wat tips en tricks op te doen.
Mijn myspace is: www.myspace.com/jnbeetz

Laat jullie reacties aub achter!

Later,

JNB


Hi JNB,

De master is erg matig en ik zou zelf nog een goeie stringpartij erin gooien. Voor de rest moet er nog een hoop gebeuren denk ik zo.

Succes!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 
Privacy Statement