return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 
Producer Talk (pg. 15)
View this Thread in Original format
robin
Natuurlijk source weg op 98%

kut dc..

Zodra de andere 2 procent binnen is ban ik m :whip:

:stongue:
robin
Hebbes :o

Idd 20 min demo, ga vanmiddag spelen :D
Passiva
quote:
Originally posted by robin
Hebbes :o

Idd 20 min demo, ga vanmiddag spelen :D

Doe ff Yousendit.com'n! :p
magrec
Doe mij maar ableton live wat een relaxt programma is dat zeg. Samen met een bende vst plugins :D Nu nog zien of ik er ook wat mee kan maken.
dj_spare
quote:
Originally posted by magrec
Doe mij maar ableton live wat een relaxt programma is dat zeg. Samen met een bende vst plugins :D Nu nog zien of ik er ook wat mee kan maken.

argh, ooit een demo van gezien op die DJ Beurs... was niet veel soeps IMO... voorlopig werk ik nog met Reason :D
websley
In het algemeen zuigt FL nogal... Maar wat je met een FL/Cubase-combinatie allemaal niet kan bewerkstelligen! Ook leuk voor als je geen keyboardje bij de hand hebt:toothless

::: van mij::::o
magrec
ik heb net ff cubase sx 2.0 geïnstalleerd...wat is nu het verschil tussen nuendo en cubase???

Ziet er allemaal hetzelfde uit eigenlijk...
robin
Van www.steinberg.de

"Steinberg Nuendo"

Nuendo offers every feature imaginable for all of your audio production, radio broadcasting, multimedia, music, surround mixing and post production needs. The software is fully customizable, giving you the creative freedom you need over your project and workflow.

"Steinberg Cubase"

Cubase is the perfect environment for any composer, songwriter and music producer. Regardless of how a creative person approaches music, Cubase offers the right tools for music creation. The clearly-structured Project Window and powerful editing tools support many different methods of music composition.

Klik op de link hierboven voor meer info enzo..
magrec
quote:
Originally posted by robin
Van www.steinberg.de

"Steinberg Nuendo"

Nuendo offers every feature imaginable for all of your audio production, radio broadcasting, multimedia, music, surround mixing and post production needs. The software is fully customizable, giving you the creative freedom you need over your project and workflow.

"Steinberg Cubase"

Cubase is the perfect environment for any composer, songwriter and music producer. Regardless of how a creative person approaches music, Cubase offers the right tools for music creation. The clearly-structured Project Window and powerful editing tools support many different methods of music composition.

Klik op de link hierboven voor meer info enzo..

Ik wist al wat het was..cubase maakt nu gebruik van de engine van nuendo. Nuendo is net iets uitgebreider en duurder.
Darkone55
quote:
Originally posted by websley
In het algemeen zuigt FL nogal... Maar wat je met een FL/Cubase-combinatie allemaal niet kan bewerkstelligen! Ook leuk voor als je geen keyboardje bij de hand hebt:toothless

::: van mij::::o

Ik heb FL Studio 5, en ik kan er ongeveer alles mee. Cubase heb ik ook, maar daar kan ik (nog) niet echt mee uit de voeten. Maar wat heeft Cubase dan, wat FL niet heeft?

Ik heb trouwens ook geen keyboardje hoor. :P

Pjotr G
quote:
Originally posted by Darkone55
Maar wat heeft Cubase dan, wat FL niet heeft?

Lineaire werkwijze, in tegenstelling tot FL's pattern based werkwijze. Geen van de 2 is beter, 1 van de 2 zal je beter liggen.
websley
quote:
Originally posted by Pjotr G
Lineaire werkwijze, in tegenstelling tot FL's pattern based werkwijze. Geen van de 2 is beter, 1 van de 2 zal je beter liggen.

Plus het feit dat Cubase eigenlijk gewoon heeel wat overzichtelijker is. Ten minste dat vind ik dan, ik piel al sinds mijn 6e met (toentertijd nog) een jaren-80 versie, nu natuurlijk Cubase SX:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement