|
Producer Talk (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Botol&Cebok |
ik heb voor de mensen die produceren een vraag
hoe kan ik de volume van stemmen verlagen in liedjes ?
instrumental kan ik niet vinden.
gaat om je nr jonassteur en jennifer renee - falling into pieces
ik wil namelijk een meid erover heen laten zingen live.
alvast bedankt
in de producer forum bij producertalk deden ze allemaal stoer die stomme amerikanen en italianenmet you get raped kut buitenlanders |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by AirPole
Oh jawel hoor. Is niet lullig tegenover jouw bedoeld, maar vooral de digitale labels signen vandaag de dag echt van ALLES. De grootste teringtroep wordt nog gesigned. |
ja af en toe hoor ik tracks endan heb ik zoiets van wtf maarja k zal me bestdoen |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
alvast bedankt
in de producer forum bij producertalk deden ze allemaal stoer die stomme amerikanen en italianenmet you get raped kut buitenlanders |
er zijn wel tooltjes die beweren de stem te verwijderen maar dan halen ze over het algemeen gewoon de hele middentoon eruit. Oftewel je kan de zang er niet uithalen zonder de kwaliteit van je muziek drastich omlaag te halen. Vergeet het maar.
Wat ik wel is heb gedaan is de stukjes zonder zang uit een nummer zodanig achter elkaar plakken zodat het nummer instumentaal is. |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
er zijn wel tooltjes die beweren de stem te verwijderen maar dan halen ze over het algemeen gewoon de hele middentoon eruit. Oftewel je kan de zang er niet uithalen zonder de kwaliteit van je muziek drastich omlaag te halen. Vergeet het maar.
Wat ik wel is heb gedaan is de stukjes zonder zang uit een nummer zodanig achter elkaar plakken zodat het nummer instumentaal is. |
ah jmmr helaas dan nja ik heb een rip van een nr uit een liveset helaas zal dan maar ander nr moeten kiezen in iedergeval bedankt:D |
|
|
| Timothy |
alvast bedankt
Probeer met een EQ rond 4khz ( kan geen exacte waarde opgeven ) wat weg te halen met een "Bell-curve" of hoe dat ook mag heten en dan laat je die meid wat erover zingen. De vocals zullen niet helemaal weg zijn, maar lijkt mij het beste haalbaar. |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by Timothy
Probeer met een EQ rond 4khz ( kan geen exacte waarde opgeven ) wat weg te halen met een "Bell-curve" of hoe dat ook mag heten en dan laat je die meid wat erover zingen. De vocals zullen niet helemaal weg zijn, maar lijkt mij het beste haalbaar. |
tnx zal het proberen :D |
|
|
| Massive |
ik vind het egt kut dat ik niet 4 a 5 jaar geleden begon met produceren want ik wil zeker voor me 18 e een plaat hebben uitgebracht maaja ziet ernaar uit dat het niet zal gaan lukken |
Ik zou nou niet teveel focussen op het per se voor je 18e een plaat uit willen brengen :p
Tenminste ik hoop toch niet dat je denkt dat een goede track maken iets is wat je even zo 1, 2 ,3 uit het niets doet. :)
Zou het zo'n ramp zijn..? |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by Massive
Ik zou nou niet teveel focussen op het per se voor je 18e een plaat uit willen brengen :p
Tenminste ik hoop toch niet dat je denkt dat een goede track maken iets is wat je even zo 1, 2 ,3 uit het niets doet. :)
Zou het zo'n ramp zijn..? |
haha nee was het maar zo in me hoofd heb ik altijd zo een track klaar hhaha |
|
|
| Donna |
| Je moest s weten hoeveel ik in mn hoofd allemaal zo klaarspeel,nu nog in t echie:P |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by Donna
Je moest s weten hoeveel ik in mn hoofd allemaal zo klaarspeel,nu nog in t echie:P |
haha ah ik heb binnekort eindelijk me g5 dus het zal wel goedkomen |
|
|
| Spliph |
aardig stilletjes is het geworden hiero :whip:
anyway, alle producers, meld je ook aan bij Boomr.nl, zou leuk zijn als je muziek meer toegankelijker was!
check: www.boomr.nl
of
www.boomr.nl/nicoheins ;)
cheers! |
|
|
| PassiePassion |
Ik produce ook
ATARI 1040STF [Cubase], Roland D-50, Roland MC 505, Roland MC 303, E-MU ESI4000 EXPANDED Sampler, Yamaha CS2X, Yamaha ProMix01, Yamaha MX 12/4 Mixer
Maar tegenwoordig gebruik ik alleen de CS2X als toetsenboard
En me PC met me oude Logic Audio Platinum 5
Ik heb nog geen cash om een mac te kopen en weer een nieuwe Logic
En me oude versie werkt nog prima kan alles wat nodig is dus ,,,,
Hier voor me trance en onder nog wat andere dance en nog een worldmusic player
En hier nog een paar trax incl wat oude Gabber trax
Hier staat me Foto Tutor Site om zelf sounds te leren creeren en voor Logic |
|
|
|
|