|
Awakenings Festival (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
Rennen van Cari Lekebusch naar Meesteres Barbara en daarna gayle San en dan ben ik tevreden |
Nee man van 15:00 tot 17:00 in het zonnetje met een jointje en een biertje bij RICARDO VILLALOBOS!!!!!!!!(en daarvoor joris voorn) |
|
|
| Miss Proximus |
Bastiaan gaat trouwens ook, heeft het kaartje al JEEEEEEEEEEEEEEEJ
En Riz twijfelt nog, dus Bram..BEL HAAR voor je kaartje en haal dr ff over. WORDT LEUK!! :)
Oh en Hendrik weet het geloof ik ook nog niet. HUP HUP gaan met die banaan! :)
WOOHOOOOOOOOOOO!!!
 |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Oh en Hendrik weet het geloof ik ook nog niet. HUP HUP gaan met die banaan! :)
|
inmiddels in het bezit van een kaartje :cool: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Nee man van 15:00 tot 17:00 in het zonnetje met een jointje en een biertje bij RICARDO VILLALOBOS!!!!!!!!(en daarvoor joris voorn) |
Dan ga je daar maar lekker in je eentje naar toe :p
Ik ga naar Lekebusch en San.. toedeledokie amigu :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dan ga je daar maar lekker in je eentje naar toe :p
Ik ga naar Lekebusch en San.. toedeledokie amigu :p |
kan me lekker niks schelen :p al sta ik er in mijn ééntje villalobos it is!!! (en joris voorn: http://www.rejected.nl/jorisvoorn_live_tresor.mp3 ) |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb het nummer van Iris niet... plus ben het kaartje al zo goed als kwijt...
M5, kom je ook BBQ-en , of ga je nie met ons mee? :) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik heb het nummer van Iris niet... plus ben het kaartje al zo goed als kwijt...
M5, kom je ook BBQ-en , of ga je nie met ons mee? :) |
Ik kom niet BBQen. Ik ga waarschijnlijk met een vriend (nog niet zkr) maar ik kom hoe dan ook ff aanwaaien :) |
|
|
| Optimus |
| Die Hendrie?:) Gaan we dan ff samen aan het flesje ruiken?:p :cool: |
|
|
| Miss Proximus |
| Hen3!!! Komtie??? Ik hoop t!! Zo niet geef m een kus - voorzover je daaraan mee wilt doen haha - en een groet :) |
|
|
| Sand Leaper |
| Two weeks left, should be fun :) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Hen3!!! Komtie??? Ik hoop t!! Zo niet geef m een kus - voorzover je daaraan mee wilt doen haha - en een groet :) |
Ja hen3 :). Maar hij moet werken zaterdags, dus het is ff afwachten of ie vrij kan krijgen. Ik hoop van wel.
| quote: | Originally posted by Optimus
Die Hendrie?:) Gaan we dan ff samen aan het flesje ruiken?:p :cool: |
haha pfff ik moet nog ff kijken of ik dat doe hoor!!.
:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by M5
Ja hen3 :). Maar hij moet werken zaterdags, dus het is ff afwachten of ie vrij kan krijgen. Ik hoop van wel.
haha pfff ik moet nog ff kijken of ik dat doe hoor!!.
:D |
Popppppppeeeeeeeeeeeeeeeers! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Meenemen! :D |
|
|
|
|