|
Awakenings Festival (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
...Toen had ik het kaartje al beloofd aan Onno. En beloofd is beloofd, dus ook gewoon verstuurd....
|
Ik vond hem vandaag in de bus super! :) :cool: |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jij moet voor PF zeker? ;) |
nope monumental zelf :) |
|
|
| franzelare |
| dus, iemand kaartje kopen? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als je maar VOOR 17:00 uur laat weten of je mee-eet. Als ik dan niets weet ga ik ervan uit van wel en koop ik alles en betaal je dus ook mee...... ga niet voor 9 man ineens halen en dan is er niemand :)
Zelfde voor Tin! :) |
ik ben er gewoon hoor, ben alleen niet om 17 uur er, maar tussen 19-20:) Kom meteen van werk af:) |
|
|
| Optimus |
| Wat een boutweer... BBQ zal leuk worden:toothless: |
|
|
| magrec |
| Hier schijnt de zon gewoon :D :D(nog wel) |
|
|
| SnuggLe |
Tsja, dan binnen in de pan bbq-en met dezelfde ingredienten ;)
Maakt niet uit, komt goed!+ |
|
|
| Optimus |
| het regent pijpestelen nu:( |
|
|
| M5 |
| wordt een natte aangelegenheid morgen, maarja mag de pret niet drukken :toocool: |
|
|
| Optimus |
| Jammer:( Had wel weer zoals vorig jaar gewild, niet superzonnig, wel lekker warm:( |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Optimus
Jammer:( Had wel weer zoals vorig jaar gewild, niet superzonnig, wel lekker warm:( |
Ach, zo kan ik je nog eens in een regenponcho bewonderen :cool: |
|
|
| Optimus |
| je kan me elke nacht bewonderen onder een viaduct met regenponcho aan hoor:p |
|
|
|
|