return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 
Awakenings Festival (pg. 15)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Voor de 300000000ste keer: DIE HEB IK NIET!!!!!!!!!!!
Pffffffffff........

Check je logfiles nerd, je hebt mij haar emailadres gevraagt en die heb ik je gegeven......... PFFFFFFFFFFFFFFF
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Check je logfiles nerd, je hebt mij haar emailadres gevraagt en die heb ik je gegeven......... PFFFFFFFFFFFFFFF

Ik heb geen logs :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dus...wie maakt me los, 1 awakenings kaartje voor 35 euro over!

Thanks Snuggle! :)
Ik ben dus ook van de party! :cool:
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Partyhardy!

Nee èh! :nervous:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Nee èh! :nervous:

hey! oppassen jij! ;)
SnuggLe
he, dan wordt het dadelijk nog gezellig ook! :D
SnuggLe
Holy !

Gastenlijst is afgewezen door Awakenings....Lekker handig! Dat is ook het eerst dat ik dat meemaak dat ze partyscene.nl afwijzen :(
Maar lekker handig dus, had er al rekening mee gehouden. Dus moet ik even een nieuw kaartje kopen (had de mijne al beloofd aan Onno voor 35 euro).

Tering.......

Wouter/Bas/Tim...iemand van jullie in de buurt van een vvk-adres vandaag? Bel me dan please effe!
basd
quote:
Originally posted by Partyhardy!

Hee stuiterbal,

namens Bram: ondanks dattie zelf dus geen gastenlijst heeft krijg je je kaartje gewoon van hem.. Ik regel wel effe een nieuwe voor Bram vanmiddag :)

Het wordt zo inderdaad echt nog een keer gezellig.. Dat kan toch niet de bedoeling zijn :nervous: Gelukkig is Tin er ook, dan weet je dat het uiteindelijk toch weer tegen valt met de gezelligheid :p
Partyhardy!
quote:
Originally posted by basd
Hee stuiterbal,

namens Bram: ondanks dattie zelf dus geen gastenlijst heeft krijg je je kaartje gewoon van hem.. Ik regel wel effe een nieuwe voor Bram vanmiddag :)

Het wordt zo inderdaad echt nog een keer gezellig.. Dat kan toch niet de bedoeling zijn :nervous: Gelukkig is Tin er ook, dan weet je dat het uiteindelijk toch weer tegen valt met de gezelligheid :p

haha :p ja wordt zeker gezellig stelletje mafkezen! ;)
wel echt klote dat ze partyscene afwezen zeg! nouja in ieder geval bedankt Bram en Bas
magrec

New Wave
quote:
Originally posted by magrec

ziet er prima uit, niet te koud, niet te warm. niet te zonning, niet te bewolkt :) Wat ikal zei: het komt helemaal goed :)
SnuggLe
, moeten nog poppers , stackers en wiet hebben!

Oh, en neem allemaal effe wat alcohol mee voor vrijdag ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement