|
Awakenings Festival (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Voor de 300000000ste keer: DIE HEB IK NIET!!!!!!!!!!!
Pffffffffff........ |
Check je logfiles nerd, je hebt mij haar emailadres gevraagt en die heb ik je gegeven......... PFFFFFFFFFFFFFFF |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Check je logfiles nerd, je hebt mij haar emailadres gevraagt en die heb ik je gegeven......... PFFFFFFFFFFFFFFF |
Ik heb geen logs :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dus...wie maakt me los, 1 awakenings kaartje voor 35 euro over! |
Thanks Snuggle! :)
Ik ben dus ook van de party! :cool: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Thanks Snuggle! :)
Ik ben dus ook van de party! :cool: |
Nee èh! :nervous: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Nee èh! :nervous: |
hey! oppassen jij! ;) |
|
|
| SnuggLe |
| he, dan wordt het dadelijk nog gezellig ook! :D |
|
|
| SnuggLe |
Holy !
Gastenlijst is afgewezen door Awakenings....Lekker handig! Dat is ook het eerst dat ik dat meemaak dat ze partyscene.nl afwijzen :(
Maar lekker handig dus, had er al rekening mee gehouden. Dus moet ik even een nieuw kaartje kopen (had de mijne al beloofd aan Onno voor 35 euro).
Tering.......
Wouter/Bas/Tim...iemand van jullie in de buurt van een vvk-adres vandaag? Bel me dan please effe! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Thanks Snuggle! :)
Ik ben dus ook van de party! :cool: |
Hee stuiterbal,
namens Bram: ondanks dattie zelf dus geen gastenlijst heeft krijg je je kaartje gewoon van hem.. Ik regel wel effe een nieuwe voor Bram vanmiddag :)
Het wordt zo inderdaad echt nog een keer gezellig.. Dat kan toch niet de bedoeling zijn :nervous: Gelukkig is Tin er ook, dan weet je dat het uiteindelijk toch weer tegen valt met de gezelligheid :p |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by basd
Hee stuiterbal,
namens Bram: ondanks dattie zelf dus geen gastenlijst heeft krijg je je kaartje gewoon van hem.. Ik regel wel effe een nieuwe voor Bram vanmiddag :)
Het wordt zo inderdaad echt nog een keer gezellig.. Dat kan toch niet de bedoeling zijn :nervous: Gelukkig is Tin er ook, dan weet je dat het uiteindelijk toch weer tegen valt met de gezelligheid :p |
haha :p ja wordt zeker gezellig stelletje mafkezen! ;)
wel echt klote dat ze partyscene afwezen zeg! nouja in ieder geval bedankt Bram en Bas  |
|
|
| magrec |
 |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
|
ziet er prima uit, niet te koud, niet te warm. niet te zonning, niet te bewolkt :) Wat ikal zei: het komt helemaal goed :) |
|
|
| SnuggLe |
, moeten nog poppers , stackers en wiet hebben!
Oh, en neem allemaal effe wat alcohol mee voor vrijdag ;) |
|
|
|
|