|
Awakenings Festival (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik zeg maar zo: Me werk is me leven :p Dus het is zwart of zwart..dus zwart :p
Zit je volgende week weer in de stuyvers? :p |
Vanavond misschien wel even een klein biertje drinken ja. :D |
|
|
| Miss Proximus |
Gaan met die Banaan man! Of ik bekogel je Jongeheer met een Peer! :crazy:
Was vorig jaar erg leuk met iedereen, maar wel een onwaarschijnlijke TA line up van partygangers. Riz en JP..zullen die er dit jaar weer zijn? En Bellie.......aaaaaaaah ik heb vet zin je weer te zien. Stampeh!! En natuurlijk de rest van vorig jaar ook, Tim, Bram, Anke, Bas01, Bas02, G-spot-op-hand Tin, Hendrik (was Hen3 er nou ook of was dat op ML? doe m de groeten!!), en weet ik veel wie er allemaal waren :D
Bastiaan, slaapplaats???
DAMN wat duurt t nog lang. Ik heb zo'n heimwee, TERING! :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Gaan met die Banaan man! Of ik bekogel je Jongeheer met een Peer! :crazy:
Was vorig jaar erg leuk met iedereen, maar wel een onwaarschijnlijke TA line up van partygangers. Riz en JP..zullen die er dit jaar weer zijn? En Bellie.......aaaaaaaah ik heb vet zin je weer te zien. Stampeh!! En natuurlijk de rest van vorig jaar ook, Tim, Bram, Anke, Bas01, Bas02, G-spot-op-hand Tin, Hendrik (was Hen3 er nou ook of was dat op ML? doe m de groeten!!), en weet ik veel wie er allemaal waren :D
Bastiaan, slaapplaats???
DAMN wat duurt t nog lang. Ik heb zo'n heimwee, TERING! :stongue: |
Jaaaaaaaa daarom heb ik er ook zo'n zin in ! Dit was de reden dat het vorig jaar zo vet was, gewoon lekker met zijn allen feesten. De hele clan bij elkaar :D Hopen dat Iris ook weer meegaat dit jaar. Oh en Jukx was er ook nog vorig jaar.... En Bellie moet gewoon even meekomen shoarma eten ;) Zal het hem vanavond even vragen, hij draait op Tomorrow.
Ga weg toos of ik schop je in je doos!
Kappen nou griet of ik bijt je in je tiet en maak je lid van de blauwe klit!
En zo kunnen we nog even doorgaan........... :D :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by M5
Vanavond misschien wel even een klein biertje drinken ja. :D |
Mwhehe, ik was der niet, ik stond bij Eye-Riz te stampen in De Kelder.:P
Ik dnek dat ik volgende vrijdag weer effe uurtje langs kom :p
Mwhehe, Awa Fes wordt wel weer gezellie met de hele meute inderdaad.
Hele dag in het gras liggen, ogen dicht en genieten van de shoarma :p |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik denk niet dat ik slimmer ben, ik WEET gewoon dat dat zo is ;) :p
Maareh.. Mag jij wel met ons mee dan? :p |
Stelletje bijdehandjes, jullie zijn allebei dom :p
enne, snug: wie is ons? (misschien mag jij wel niet met ONS mee :D:D:D) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by total woot
enne, snug: wie is ons? (misschien mag jij wel niet met ONS mee :D:D:D) |
Ons = de hele kneuzengang waarbij Snuggle de opperkneus is :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ons = de hele kneuzengang waarbij Snuggle de opperkneus is :p |
Jep, de kneuzengang Tin, Tim, Bas, Bastiaan, Tosti, Iris, Harmen.... Vergeet ik iemand? Dat was de kneuzengang van vorig jaar :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Vergeet ik iemand? |
je vriendin:p En je vergeet hendrik. En Harmen was vorigg jaar niet mee toch?:) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
je vriendin:p En je vergeet hendrik. En Harmen was vorigg jaar niet mee toch?:) |
Nee dat klopt ik was niet mee. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
je vriendin:p En je vergeet hendrik. En Harmen was vorigg jaar niet mee toch?:) |
Nee Harmen was niet mee :p Maar hij was al een kneus :p |
|
|
| Miss Proximus |
kneus? eerst dom en dan ook nog een kneus
hmm ik ga dit jaar alleen feesten denk ik . beter dan met zo'n stel mensen die je zo onderwaarderen
:D |
|
|
| total woot |
DOEN!!
(kijken hoe lang je dat volhoudt :D:D:D) |
|
|
|
|