|
Awakenings Festival (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| ik wil ook de shuffle kunnen!!:mad: |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik wil ook de shuffle kunnen!!:mad: |
Blijven oefenen ;) |
|
|
| jp |
| Dat technodansje is eindelijk de grens over getrokken :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by total woot
[edit]
mensen die na 18.00 uur smsten: mn accu was leeg, vandaar geen reactie
[/edit] |
Whehehe, mijn netwerk deed vaag oftewel: vanochtend om 10:00 uur kreeg ik 20 sms-jes ;)
En die shuffle is vet, er was zelfs een PF-shuffle meeting ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
He he...leuke foto! :cool:
Zeer geslaagd feestje! Lekker nat geregend, bagger op plekken waar je 't niet wilt hebben etc etc etc... ;)
Werd zeer lekker gedraaid! Vond vooral Alexander Kowalski relaxed draaien...
Weer aardig wat TA's tegen gekomen enzo... :)
De held van de dag: mijn regenponcho! |
|
|
| M5 |
leuk feestje!!. Weinig Ta'ers gezien... alleen Bellie eigenlijk :). Josta voortdurend misgelopen. Volgende keer beter :). Mijn verassing van AWFS: Rumenige & Loktibrada!! wat een goeie sound zeg, echt swingend, en alleen maar enthousiaste mensen in die wat kleinere tent. Echt super.
Verder leuk om Herr Liebing weer eens aan het werk te zien. Een weinig verassende sound, maar o zo goed. Hij wordt een echte entertainer. Zo enthousiast als die man staat te draaien, prachtig gewoon.
Afgesloten met Bailey vs Varela. Super leuke combi, erg leuke muziek ook!
Ik zal toch eens wat meer offbeat gaan luisteren. Zelfs Liebing & Gayle San draaiden een paar offbeat plaatjes. Super
:cool: :cool: |
|
|
| Optimus |
| He Hendrik, JOsta heeft je wel van het kastje naar de muur gestuurd he?:D EN Mistress Barbara was de gaafste van allemaal!:cool: |
|
|
| magrec |
Woehoei back in my hometown vaassen at last :)
Was echt superleuk feest echt helemaal goed!!!!
Ik ben bijna niet in de tent met harde techno geweest. Mistress barbara 10 minuten gehoord maar dat geluid stond zo ziekelijk hard dat new wave en ik maar vertrokken naar de beste stage van de dag!!
Alwaar ik heb gehoord lucca, Joris Voorn, james ruskin met andere knakker en...
Rumenige & loktibrada deze hadden naar mijn mening de beste set. Offbeat is zo ontzettend swingend heerlijk. Vond ook dat ze het goed afwisselden en niet continu offbeat draaiden.
Op mainstage was het ook gezellig vooral tijdens de regen :)
helemaal top en nu op naar isle of mtv maar eerst nog ff nagenieten van awakenings!!
(damn wat een vrouwen ook zeg
:eyespop: overal waar je maar keek!!) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Optimus
He Hendrik, JOsta heeft je wel van het kastje naar de muur gestuurd he?:D EN Mistress Barbara was de gaafste van allemaal!:cool: |
Ja jullie hadden je goed verstopt :D. M. Barbara vond ik ook goed ja!. Was toen net binnen en het ging aardig tekeer.
| quote: | Originally posted by magrec
Rumenige & loktibrada deze hadden naar mijn mening de beste set. Offbeat is zo ontzettend swingend heerlijk. Vond ook dat ze het goed afwisselden en niet continu offbeat draaiden.
|
helemaal mee eens (Y). Kijk nu al uit naar dat setje op 3voor12!! |
|
|
| Tim81 |
Nieuwsgierig geworden door jullie verhalen ben ik op zoek gegaan naar een setje van Ricardo Villalobos. Als niet-technoliefhebber kan dit mij wel degelijk bekoren :toocool:
Via website 3voor12:
Ricardo Villalobos - DJ set op VolTT 7-2-2004 - I |
|
|
| Bailey |
| quote: | Originally posted by magrec
Mistress barbara 10 minuten gehoord maar dat geluid stond zo ziekelijk hard dat new wave en ik maar vertrokken naar de beste stage van de dag!! |
Ja dat was idd niet normaal meer. Kan je nagaan hoe hard haar monitoren hebben gestaan.:nervous: ;)
| quote: |
Rumenige & loktibrada deze hadden naar mijn mening de beste set. Offbeat is zo ontzettend swingend heerlijk. Vond ook dat ze het goed afwisselden en niet continu offbeat draaiden. |
Ze hadden inderdaad de juiste balans gevonden. Goeie offbeat met af en toe een flinke knaller er door heen. Zeker een van de hoogtepunten van de dag.
Op mainstage was het ook gezellig vooral tijdens de regen :) |
Dat vond ik ook, maar na een kwartier kreeg ik het toch wel verrot koud. Vond het wel een beetje amateuristisch dat ze de DJ booth af plakten met plastic. :rolleyes: :rolleyes:
(damn wat een vrouwen ook zeg
:eyespop: overal waar je maar keek!!) |
Was het jou ook al opgevallen? :rolleyes: :D
Voor de rest vond ik Chris Liebing weer ouderwets knallen. Wat een beuker. Gayle San vond ik een beetje tegenvallen. Ze liep echt te prutsen qua mixwerk. Weinig soepele overgangen gehoord...
Marco Remus ging nergens meer over...:eyespop: :nervous: :eyespop: :D |
|
|
| New Wave |
Het was weer super!!
Was weer super gezellig met de hele groep ontsnapte gekken uit een TBS kliniek!! Was weer geweldig en weer zwaar voor herhaling vatbaarA!
Toen we aankwamen was Lucca aan het draaien in de Y tent.
Was zwaar lekkere binnekomer met Lucca. Zeer lekker setje!!! Vrouwen weten toch altijd weer de beste setjes neer te zetten :)
Daarna Joris Voorn. Ik vond het eigenlijk wel een beetje tegen vallen. Veel brakes en de drive miste een beetje in zijn set.
Daarna kwam mijn grote held Cari lekebusch die wel lekker draaide maar te monotoon draaide. Ik dacht dat hij flink zijn best gign doen maar kwa variatie was het echt waardeloos. Zonde. Deze man staat niet meer bij mij op nummer 1. daarna even wezen kijken bij Barbara. Ben daar na 10 minuten weg gegaan omdat het te slecht voor de oren was. Hoge tonen deden pijn aan de oren.
Terug naar Regis en Ruskin gegaan en dat was echt een hele vette set! veel afwisseling van platen, ze speelden echt met het publiek en zat ook nog een tikkeltje humor in. Ze hadden het iedergeval dik naar hun zin achter hun Mac-jes.
Einde van hun set was echt subliem!
Daarna Rumenige en Loktibrada.............WAT EEN SET! dit was echt DE top set van dit festival. Heerlijke pompende techno!
Toen in de regen naar de main wantd aar draaide Bart Skils. Wel lekker setje. Hij blies ook nog effe wat speakers op..geweldig gewoon :) Toen effe weze stampen bij Mulero, was ook wel lekker.
Beyer vond ik nou niet echt geweldig ofzo.
Superfeest! volgen djaar weer! |
|
|
|
|