return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Awakenings Festival (pg. 6)
View this Thread in Original format
magrec
Tickets are in da pcoket.
Ook voor josta de proximuts zoals ik met haar heb afgesproken dus ze kan er niet meer onderuit :D

Ook meteen maar mijn kaartje voor dancevalley gekocht (en weer 150 euro lichter)
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Tickets are in da pcoket.
Ook voor josta de proximuts zoals ik met haar heb afgesproken dus ze kan er niet meer onderuit :D

Ook meteen maar mijn kaartje voor dancevalley gekocht (en weer 150 euro lichter)


Mjah heb ik ook, DanceValley 70 pleuro, AWFS 40 pleuro, Mayday 45 pleuro..........
Miss Proximus
thanks! ik maak morgen het geld over (haha, de morgen-cultuur is aan het inhakken)

JOEPIE!
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mjah heb ik ook, DanceValley 70 pleuro, AWFS 40 pleuro, Mayday 45 pleuro..........


Dat is 155 en geen 150! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
basvh
quote:
Originally posted by Dj Lex
Dat is 155 en geen 150! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


goed gezien leks!!!! erg scherp!!! Je zou toch anders verwachten van iemand die bij de politie werkt. Die moeten elke dag hun bonnen quotem halen dus bij hun zou je wel cijfergevoeligheid verwachten!!! :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Dat is 155 en geen 150! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


Aap, het ging erover dat het veel was :D
Ik zal jou ook nog eens meevragen naar een gratis feest ;)

Lex gaat op de knuppellijst!

Maareh... Basvh, daar doe ik dus net mijn afstudeeronderzoek over :D
Prestatiemanagement........
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lex gaat op de knuppellijst!


Eindelijk! Dacht dat het nooit meer zou gaan gebeuren
New Wave
quote:
Originally posted by Dj Lex
Eindelijk! Dacht dat het nooit meer zou gaan gebeuren


Lex, maak je maar niet druk hoor, je staat nog steeds 3de :) De knuppellijst is nog niet bewerkt.:) Snuggle staat nog steeds nummer 1, daarna Franzlare :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Lex, maak je maar niet druk hoor, je staat nog steeds 3de :) De knuppellijst is nog niet bewerkt.:) Snuggle staat nog steeds nummer 1, daarna Franzlare :p


Nee hoor, Lex staat met stip op 1 onder het motto 'Stank voor Dank'.
Josti staat op 2, omdat ze daar in Mexico zit.
En Tim staat op 3, omdat die aap naar Teqnology zou gaan, niet deed, en naar Awakenings zou/wilde gaan, en niet deed ;)
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee hoor, Lex staat met stip op 1 onder het motto 'Stank voor Dank'.
Josti staat op 2, omdat ze daar in Mexico zit.
En Tim staat op 3, omdat die aap naar Teqnology zou gaan, niet deed, en naar Awakenings zou/wilde gaan, en niet deed ;)


Neenee, de oorsprong van de knuppellijst komt van Lijst TinTim.
Wij behouden op dit forum alle rechten van de knuppellijst.
Tin en ik bepalen dus wie er op de TA knuppellijst komt. :p
Aangezien deze nog niet is afgewerkt, bepaal jij helemaal niets :p
DUS :D

En ik heb nooit tegen iemand gezegt dat ik naar Awa zou gaan.
Wel naar Teqnology maar alleen aan Tin en niet aan jouw :p dus Brammetje heeft niets te zeggen hier :p HOPPAAAAAAAA :D

SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave


En ik heb nooit tegen iemand gezegt dat ik naar Awa zou gaan.
Wel naar Teqnology maar alleen aan Tin en niet aan jouw :p dus Brammetje heeft niets te zeggen hier :p HOPPAAAAAAAA :D


:o :rolleyes:
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
:o :rolleyes:


MWHOEHA! :p

Trouwens, dit keer blijven we toch wel tot het einde uh... Heb geen zin om weer bij de laatste dj weg te gaan........Dat is altijd het meeste knallen..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement