return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Awakenings Festival (pg. 4)
View this Thread in Original format
Optimus
Bram snuffelt de hele dag dj-sites door:tongue2 :haha: Ambtenaar he?:toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
Bram snuffelt de hele dag dj-sites door:tongue2 :haha: Ambtenaar he?:toothless


Kijk uit of je camera valt perongeluk bij ons van het dak af :p
New Wave
het is toch meer pombom pom pombom pombom

Ik heb altijd het gevoel bij offbeat dat de 'trein' (net als bij progressive) naar achteren rijd. het gaat niet vooruit, maar achteruit :) Kwa uitleg wat off beat is vind ik heel moeilijk.
Ik heb altijd het gevoel bij Offbeat dat de de clap (en al die vage samples) eerst komen en dan de Beat.
Het is wel een 4kwarts maat maar er zit nog een dubbele andere bass Ook zit er vaak een hikje in, dus het is zo gebouwd dat je in je drive wordt tegen gehouden....ach, ik kan het niet uitleggen, ik vind het heel erg vaag :)

(poem = bass)
(kritsj = highheat)

het is ook kritsj-poem...kritsjpoem...poempoem...kritsjpoem
Of : Kritsj-poem...poempoem...kritsjpoem..poempoem


Ik weet niet of je het Offbeat kan noemen, heel misschien:
Drumcode 25,5b - Sound Identification LTD (Par Grindvink Remix)
Juxk, wat vind jij?
magrec
Euh tim dat hebben basd en ik net ook gezegd.
Offbeat is gewoon een 4/4 maat (of 3/4 etc)alleen de beat valt naast de echte tel

dus 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 0,5

En die halfjes zijn dan dus de beats
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Euh tim dat hebben basd en ik net ook gezegd.
Offbeat is gewoon een 4/4 maat (of 3/4 etc)alleen de beat valt naast de echte tel

dus 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 0,5

En die halfjes zijn dan dus de beats


Mwjha dat snap ik, dat heb ik ook uitgelegt, maar ik lees dat het bij elke tel een offbeat zit. Maar das dus niet zo, dat wilde ik alleen effe zeggen.
Miss Proximus
tering wat boeit t :toothless
AlFerox
quote:
Originally posted by Miss Proximus
tering wat boeit t :toothless


hehe, idd! gewoon allemaal bij de slowaakse boys komen kijken op het festival, dan weet je voor eens en altijd wat ermee bedoeld wordt ;)
AlFerox
las op beatfreax ook dat Pet Duo op het festival komt.. een of ander vaag getrouwd stel uit Brazilië, dat er niet voor terugdeinst het gaspedaal flink in te trappen. denk dat die 2 de tfs01 wel los krijgen :toothless

klik voor video
Miss Proximus
quote:
Originally posted by AlFerox
hehe, idd! gewoon allemaal bij de slowaakse boys komen kijken op het festival, dan weet je voor eens en altijd wat ermee bedoeld wordt ;)


en als je t dan nog steeds niet snapt kun je beter een concertkaartje Britney Spears kopen :stongue:
AlFerox
quote:
Originally posted by Miss Proximus
en als je t dan nog steeds niet snapt kun je beter een concertkaartje Britney Spears kopen :stongue:


of diezelfde avond nog voor de herkansing naar sensation white :p

SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
tering wat boeit t :toothless


Zeikslet! Josti, mond houden! :)
New Wave
Ah dat filmpje ziet er wel gezellie uit :)

Ik zou het wel leuk vinden als Claude Young zou komen draaien.
Die gast draait al zo weinig...moet ie wel effe uit Japan komen vliegen.
Ook zou ik Andrew Richley vs Ryan Rivera live willen zien.
heb van die gasten een leuke blauwe nichtentechnoplaat, maargoed, dat zal wel niet :)

En Josta heeft te lang in de zon gelegen, dus slet, hou je smoel want Bram wil weten wat offbeat techno is :)
(lekkere clitlikje voor Josta :p )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement