|
Awakenings Festival (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| niemand kaartje meer kopen? |
|
|
| jp |
| Er ligt 5 cm water op de wegen rond de hoofdstad, ik hoop dat het veld morgen niet al te nat en modderig is. Have fun! |
|
|
| Tim81 |
| Het weer ziet er redelijk uit vandaag!! Have fun today... |
|
|
| Partyhardy! |
Ik ben serieus helemaal verbrand! whehe :D beter weer kon bijna niet! :crazy:
Vond het wederom een enorm geslaagd feessie! :cool:
Bij binnenkomst stond Terry Toner op de main te draaien, veel bekende lekkere electro/minimal platen. Echt super!
Daarna kwam Steve Rachmad die ik persoonlijk niet zo geweldig vond.
Toen zijn we naar Joris Voorn gegaan die echt vet was! :)
Daarna een groot deel Villalobos meegepikt, de master der minimal, vond het best goed maar is niet mijn ding.
Daarna Alexander Kowalski die ik het tofste vond van de hele dag! :tongue3 echt super! weer veel bekende tunes voorbij horen komen, echt heerlijke sound heeft hij! :cool: Die gaan we ook zeker checken op Extrema Outdoor :)
Onze laatste dj die we hebben kunnen horen was Heiko Laux, daarna zijn we naar huis gegaan.
Samengevat; goed georganiseerd, lekkere muziek, goed weer en leuke mensen! voor mij echt een top feest! :)
Verder heb ik niet veel tranceaddicts gezien behalve High Nrg, Franzelare en Total Woot. |
|
|
| SnuggLe |
Josta had een ei in d'r broek! :toothless :toothless :toothless
En inbreken hoefde niet want de deur was nog open! :crazy:
High_NRG had genoeg NRG!:eyespop:
En poncho's zijn de nieuwe mode!:cool: |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben deze twee rare jongens ook nog tegengekomen, kent iemand ze? :toothless
 |
|
|
| Partyhardy! |
| whehe schitterende foto! :haha: echt jammer dat ik jullie allemaal niet meer gezien heb! :( behalve die rare blauwe gast daar links,whehe :disbelief maximaal! :crazy: |
|
|
| Acidophilus |
| Weet iemand een tracklist te vinden van dit evenement? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by eXos
Wie zijn dat? |
Het wordt eens tijd dat je weer uit het Oosten weg komt en feesten gaat bezoeken!  |
|
|
| Optimus |
| Jeetje, wat zag ik er verrot uit daar:( |
|
|
| total woot |
Zooo, eindelijk weer thuis :)
in t kort: was weer een meesterijk dagje gister :)
topsfeer, supergezellige mensen overal, fantastische muziek, en een lekker weertje!
bedankt gasten, t was weer opper :D
special thnx 2 bram&bastiaan voor de slaapplaatsen ;)
Grtz
[edit]
mensen die na 18.00 uur smsten: mn accu was leeg, vandaar geen reactie
[/edit] |
|
|
|
|