|
Awakenings Festival (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by basd
Da's eerste Paasdag, het zal wel de 13e zijn :) Alhoewel er inderdaad 11-04 op de Awakenings-site staat.
|
geloof dat ze kaartjes weer op de paas-Awakenings gaan verkopen (+t-shirt):) Ik ben er dit jaar ook bij:) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Optimus
geloof dat ze kaartjes weer op de paas-Awakenings gaan verkopen (+t-shirt):) Ik ben er dit jaar ook bij:) |
Daar had ik nog effe niet bij nagedacht maar dat zou inderdaad heel goed kunnen.. Nou ja ik wacht wel tot maandag, dat T-shirt is toch vast weer lelijk :p |
|
|
| New Wave |
| Die t-shirts zullen net als vorig jaar vast weer op het festival verkocht worden. :) |
|
|
| SnuggLe |
Nog meer namen:
-Misstress Barbara
-Chris Liebing
-Jacek Sienkiewicz (live)
-Ricardo Villalobos
-Rumenige & Loktibrada
-Jan liefhebber back2back met Lars Klein
-Technasia
Grr...wanneer zeggen ze nu eens dat FEOS of Deetron ofzo ook komt. Of Joris Voorn /Monika Kruse :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nog meer namen:
-Misstress Barbara |
Joepie!!!! Niet missen :)
| quote: | -Rumenige & Loktibrada
|
Ben ik na veel goede verhalen over te hebben gehoord ook wel benieuwd naar..
| quote: | -Jan liefhebber back2back met Lars Klein
|
Klinkt ook als een goede combinatie, lekker in de Highland Beats / NW Dynamics stijl.
| quote: | | Grr...wanneer zeggen ze nu eens dat FEOS of Deetron ofzo ook komt. Of Joris Voorn /Monika Kruse :) |
Nou Technasia vind jij dan ook vast vet dus je kunt je zeker wel uitleven hoor..
Monika Kruse mag van mij wel komen (voor een leuke dansact ofzo), als ze haar platen maar thuislaat :p |
|
|
| New Wave |
OWHHHHHHHH lekkere namen weer.
Ik kan niet wachten!!! |
|
|
| TranceFool |
| Jammer dat ik hier niet bij kan zijn, het begin steeds interessanter te worden... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Grr...wanneer zeggen ze nu eens dat FEOS of Deetron ofzo ook komt. Of Joris Voorn /Monika Kruse :) |
VENT! Wees eens ene keer NIET-Hollands en wees tevreden met wat je hebt. Jij wilt altijd meer of niet?
Anke, geef die vent ff iets om z'n mond te snoeren :D :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
VENT! Wees eens ene keer NIET-Hollands en wees tevreden met wat je hebt. Jij wilt altijd meer of niet?
Anke, geef die vent ff iets om z'n mond te snoeren :D :p |
Josta, lief sletje van me, je kent hem nu toch wel :) Bram wil altijd hetzelfde :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
VENT! Wees eens ene keer NIET-Hollands en wees tevreden met wat je hebt. Jij wilt altijd meer of niet?
Anke, geef die vent ff iets om z'n mond te snoeren :D :p |
Ik zal eens wat in jou mond stoppen om je mond te snoeren :cool:
Maareh..tevreden 'met wat ik heb'? Die namen zeggen me weinig en dat is allemaal beuktechno, veel wel. Dussssssssssss.
'Tevreden zijn met wat je hebt' kan je naar ieder pleurisfeest.
| quote: | Originally posted by New Wave
Josta, lief sletje van me, je kent hem nu toch wel :) Bram wil altijd hetzelfde :) |
....... zegt meneer die naar 1 feest per jaar gaat, omdat de rest zo'n 'tyfus pleures tering' line up heeft :rolleyes: |
|
|
| Optimus |
Monika Kruse blergh, die mag thuisblijven. Mistress Barbara is wel cool:cool:
Komt er dit jaar ook een electrotentje? Daar wil ik dan ook wel ff lansghoppen:D En Hendrik, ga je dit jaar meespringen met ons?:) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
Monika Kruse blergh, die mag thuisblijven. Mistress Barbara is wel cool:cool:
Komt er dit jaar ook een electrotentje? Daar wil ik dan ook wel ff lansghoppen:D En Hendrik, ga je dit jaar meespringen met ons?:) |
je gaat me toch niet vertellen dat jij dat feest komt verpesten he? |
|
|
|
|