return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 
Awakenings Festival (pg. 21)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Acidophilus
Weet iemand een tracklist te vinden van dit evenement?

Pleurt op met je tracklists :D :D
Koop een kaartje! En besides, van dit soort festivals zijn er NIET ECHT VAAK tracklists te vinden...

Maareh... die set die je postte Hendrik, die is VET!
Vooral op minuut 22 en verder!
M5
quote:
Originally posted by SnuggLe
Koop een kaartje! En besides, van dit soort festivals zijn er NIET ECHT VAAK tracklists te vinden...

Maareh... die set die je postte Hendrik, die is VET!
Vooral op minuut 22 en verder!

i know :). Was ze al een paar weken aan het luisteren, dus ik slaagde er zelfs in nog wat nummertjes te herkennen :cool: :cool:
Partyhardy!
quote:

Hij had ook een kaartje en misschien zijn er wel freaks die wat vette platen onthouden hebben, altijd tof.
en hij was gewoon benieuwd naar een electro hit die een aantal keren voor bij gekomen was welke Alter Ego - Rocker bleek te zijn :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Hij had ook een kaartje en misschien zijn er wel freaks die wat vette platen onthouden hebben, altijd tof.
en hij was gewoon benieuwd naar een electro hit die een aantal keren voor bij gekomen was welke Alter Ego - Rocker bleek te zijn :)

Ja dat bedoel ik ook, maar 'een paar platen' zijn geen tracklists. Knappe jongen die een tracklist voor 80% compleet kan krijgen. Die mensen zitten hier zeker niet op het forum. Een paar vette platen ok, maar hele tracklists??? Neen.
Om maar niet de discussie over 'bekende platen' aan te zwengelen, want dat is gewoon zo dat dat bij Trance bekender is :D Bij Techno zeker minder.

Het boeide mij dit maal ook weinig wie/wat er draaide, het was echt overal gezellig!
New Wave
Heel veel platen zijn oko niet te id-en. Er worden over het algemeen veel nieuwe platen gedraaid...behalve door Chris Liebing en Michelel de Zey dan :p
Als de setjes ter download zijn komen er langzamerhand tracklists. maar je met niet denken dat er meteen de eerste dag na awakenings al volledige lijsten zijn.....dat die sensationsetjes nou zo easy te id-en zijn alee.....hitjes blijven hitjes :p
SnuggLe
Oke, een aantal foto's!
De rest komt morgen rond 12 op www.partyscene.nl

Komen ze:

SnuggLe
Oh en deze nog:

.....maareh...eigenlijk weinig TA's op de foto gezet!
jp
Mooie pics Bram! :toocool:
total woot
quote:
originaly posted by Snuggle
.....maareh...eigenlijk weinig TA's op de foto gezet!

Ja hoor es JIJ moest zo nodig je batterijen sparen :whip: :thepirate
SnuggLe
quote:
Originally posted by total woot
Ja hoor es JIJ moest zo nodig je batterijen sparen :whip: :thepirate

Eh...like NOT?
Heb er te weinig bij nagedacht...... Niet eens een foto van Anke en mij, geen groepsfoto en Harmen staat er ook helemaal niet op, BasD ook niet. Kan je nagaan hoe gezellig het was. Gewoon glad vergeten!

New Wave
Je batterijen waren toch in de middag al op?

[wrijf het er lekker in mode: on]

LEKKER HANDIG!!!

[wrijf het er lekker in mode: off]

:p
magrec
quote:
Eh...like NOT?
Heb er te weinig bij nagedacht...... Niet eens een foto van Anke en mij, geen groepsfoto en Harmen staat er ook helemaal niet op, BasD ook niet. Kan je nagaan hoe gezellig het was. Gewoon glad vergeten!

Foto van groovecollection meeting dan??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 
Privacy Statement