|
ID&T Radio gaat andere koers varen (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
ASOT nu ook al 3 uur later als normaal :whip:
Kut ID-T :whip: |
|
|
| Ben_Lei |
| Volgens mij doet ID-T ook niet mee met radio 555. Beetja jammer_ |
|
|
| eieregooie |
Radio 555: Collectieve actie Nederlandse Radiostations
Niet alleen de danceindustrie slaat de handen in een, maar ook vele Nederlandse radiostations. Donderdag 6 Januari zal de gehele dag op de frequenties van 3FM, Noordzee 100.7 FM, Radio 10 Gold, Yorin FM, RTL FM, Radio Veronica en Radio 538 een speciaal programma te horen zijn. De andere radiostations waar onder ook ID&T Radio stellen hun commerciële zendtijd ter beschikking aan Radio 555.
Van id-t.nl |
|
|
| m-kay |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
ASOT nu ook al 3 uur later als normaal :whip:
Kut ID-T :whip: |
Standaard nu, volgens ETS.
| quote: |
Initially we had thought the time change was only TODAY, but I have just confirmed with Armin that A State of Trance has been moved THREE HOURS LATER to 2300 CET, 1700 EST.
|
Nog even geduld en ASOT is daar ook weg. Kunnen we lekker alleen via webstreams luisteren, reclamevrij, etc etc etc. :P. |
|
|
| Asperge |
Kut kut kut ID&T! Nu ook nog ASOT schrappen, je best beluisterde show, hoe dom kan je zijn:whip:
Gelijk ff mijn frustratie eruit gemaild:
| quote: |
Goedenavond,
Met grote teleurstelling heb ik vanavond moeten vernemen dat A state of trance niet meer wordt uitgezonden. In plaats daarvan word door een crappy dj meegedeeld dat Armin een speciale mix doet tussen 2300-0000 wat dan ook nog eens een oude mix blijkt te zijn. Hoe bedoel je je luisteraars voorliegen?
Ik en met mij duizenden andere liefhebbers van dance muziek vinden het zonde dat deze show verdwijnt. Maar niet alleen deze show ook de andere show die al eerder verdwenen: In Charge van Marco V en World Tour van Ferry Corsten etc... Mijns inziens gaat ID&T radio de verkeerde kant op, ik kan mij de goede ouwe tijd nog herrineren dat op zaterdagnacht de beste sets van de gaafste DJ's helemaal werden uitgezonden, tegenwoordig heb je met een beetje geluk 20 min van een set te pakken voordat er weer een of andere interviewer doorheen gaat praten, daar zijn wij helemaal niet in geínteresseerd, wij willen goede muziek! En geen fancy interviewer of popi jopi radiodj die wat plaatjes aan elkaar kletst.
Ik begrijp best dat jullie een andere koers willen varen om een groter publiek aan te spreken er moet natuurlijk ook winst gemaakt worden. Dat doe je dus niet door de best beluisterde show van ID&T af te halen(ja dat was ASOT). Het grootste deel van de luisteraar zal overdag behaald moeten worden, draai dan de commerciële hitjes (overdag was het toch al slecht) die mensen trekken maar houdt de avond en nachtprogrammering voor de liefhebbers.
Jullie hebben een licentie gekregen voor alternatief radiostation maar jullie beginnen steeds meer op een veredeled 538 te lijken. Ik hoop dat ze spoedig jullie licentie afnemen want dit is niet waarvoor jullie in de ether zijn gekomen.
|
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Asperge
Kut kut kut ID&T! Nu ook nog ASOT schrappen, je best beluisterde show, hoe dom kan je zijn:whip:
Gelijk ff mijn frustratie eruit gemaild: |
Kan ik me voorstellen, het is ook erg jammer.
Denk alleen dat bij ID&T dit soort mailtjes direct in de prullenbak gaan, je bent nu officially een 'azijnpisser' voor hen.
Tsja, zal wel weer om het geld etc gaan. |
|
|
| MaGiK54 |
| Is asot nu helemaal geschrapt :wtf: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| magrec |
| Zo goed werd asot nou ook niet in NL beluisterd...meeste werd door de webbroadcast binnen gehaald(de buitenlanders dus). |
|
|
| Magic83 |
| Luisteraars = luisteraars toch? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Magic83
Luisteraars = luisteraars toch? |
Ik had het over de nl luisteraars en die zijn voor de adverteerders het belangrijkst. |
|
|
| SaBi |
Op een ander forum las ik dat Armin verder gaat met www.theradiodepartment.com
Zijn show zal dan met enig gelukkig door verschillende stations over de wereld aangekocht en uitgezonden worden. Bereikt ie meteen meer mensen mee . |
|
|
|
|