return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
ID&T Radio gaat andere koers varen (pg. 3)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by robin
laat id-t zich lekker alleen met dance bezig houden.



DIT is nou precies wat ik bedoel!

Wie ben jij nou om anderen te gaan voorschrijven wat ze wel en niet mogen verkopen/draaien/produceren/zingen/eten/poepen/touwtjespringen....:nervous:

En dan komt er geheit van iemand de reply 'ze zeggen dat ze het enige dance-station zijn' nou ja, alsjeblieft alsof je zelf nooit eens iets hebt gezegd en vervolgens van gedachten veranderd ;)


Er was idd een hele hoop gezeik om dat Urban, als je t niet leuk vindt heb je toch altijd nog de macht om van zender te veranderen?

Maar ja, ik luisterde toch al NOOIT id&t radio (behalve toen Anders moest draaien LOL), dus wat maakt t mij ook uit.

Ik krijg gewoon redelijk vaak kippenvel van het gedrag dat hier vertoond wordt. Ik hoop dat ik tenminste een paar mensen kippenvel terugbezorg :D

Zeik gewoon over iets belangrijks! Of je haar goed zit ofzo :D
Remy D
Niet alleen ID&T doet het anders hoor, UDC heeft Limp Bizkit geboekt voor Dance Valley, die gaan namelijk een Hip hop set draaien daar. En dat vind ik dus best wel stoer!! :D
robin
quote:
Originally posted by Miss Proximus
DIT is nou precies wat ik bedoel!

Wie ben jij nou om anderen te gaan voorschrijven wat ze wel en niet mogen verkopen/draaien/produceren/zingen/eten/poepen/touwtjespringen....:nervous:



uhhh.

wij zijn hun doelgroep :o
en wij vinden het een slecht idee, dus moeten zij da niet doen.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by robin
uhhh.

wij zijn hun doelgroep :o
en wij vinden het een slecht idee, dus moeten zij da niet doen.


aaaaaha!!

en dan ff voor de duidelijkheid...wie bedoel je eigenlijk met 'wij'?

Mooi. Dat dacht ik ;)
robin
quote:
Originally posted by Miss Proximus
aaaaaha!!

en dan ff voor de duidelijkheid...wie bedoel je eigenlijk met 'wij'?

Mooi. Dat dacht ik ;)


:rolleyes:
ROFL
quote:
Originally posted by robin
uhhh.

wij zijn hun doelgroep :o
en wij vinden het een slecht idee, dus moeten zij da niet doen.


Kerel, als je praat, praat dan gewoon lekker voor jezelf. Ik denk dat ook heel wat mensen het hier niet met je eens zijn. Zoals ik.

En over dat doelgroep-verhaal: de meesten luisteren hier toch geen ID&T meer, dus dat is dan geen doelgroep.
Optimus
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Was inderdaad een mooi stukkie radio :gsmile: . Eerste Mysterland heeft 'n half miljoen verlies opgeleverd :eyes: bv. Of die koffer met wiet :D prachtverhaal :D .

Overigens heb ik nog nooit van m'n leven (ook niet op de lokale zender hiero, waar toch heel wat hemeltergend geteut vanaf komt) een radioshow gehoord waarin de presentator zo slecht voorbereid was. Sjeminee, nooit doorvragen, stilte's laten vallen.. tviel gewoon op!


hehehe, volgens mij waren ze allemaal nog dronken/stoned/high of wattan ook:D De interviews/gesprekken liepen inderdaad voor geen meter mwha!
kolkiewolkie
Schoot me nog te binnen

Vraag (aan Irwin volgens mij): wat vind je van ID&t radio eigenlijk?
Irwin: 'ja... ja.... ja het mag allemaal wel wat harder van mij eigenlijk :D '.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus


Zeik gewoon over iets belangrijks! Of je haar goed zit ofzo :D


Dat is HEEL belangrijk ja!!?? :D
Josta kusje :)


Maarhe.. wat een gedoe zeg. D'r zit toch gewoon een knop op jullie radio? Zeur dan niet. Je kan zelf kiezen wat je doet. Laat hen gewoon lekker zoiets doen. House is blijkbaar TOCH niet groot genoeg in NL voor zo'n radiostation. Het zal wel, ik zal er niet om rouwen!!!
ahp2002
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Zeik gewoon over iets belangrijks!


geheit moet met een D :clown:

Miss Proximus
quote:
Originally posted by ahp2002
geheit moet met een D :clown:


gozer ik spreek vier talen dus alsik s een x wat door elkaar haal dan moet jij daar GEWOON JE BEK OVER HOUWE whahahaha :p
basd
quote:
Originally posted by Miss Proximus
gozer ik spreek vier talen dus alsik s een x wat door elkaar haal dan moet jij daar GEWOON JE BEK OVER HOUWE whahahaha :p

Misschien is het handig als je er eerst gewoon eentje foutloos leert schrijven en spreken.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement