|
ID&T Radio gaat andere koers varen (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DJ Gerrit |
| ja collega van me, rob toonen (apres ski dj) gaat ook bij id-t presenteren ha ha:D |
|
|
| Tim81 |
| Nee dat zal publiek trekken... :nervous: |
|
|
| @win |
Ik hoop dat asot blijft en zo niet dan moet dat maar via een online trancestation.
Radio Veronica en Rebecca FM (lokale rock classicszender) zijn al veel interessanter :) |
|
|
| total woot |
| Vind het allemaal prima, zolang ze die DOOS er maar af flikkeren... tegenwoordig zap om 1 uur over naar 538, niet dat dat lekker is, maar ik word echt SCHEITZIEK van dat wijf.. :whip: |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by total woot
Vind het allemaal prima, zolang ze die DOOS er maar af flikkeren... tegenwoordig zap om 1 uur over naar 538, niet dat dat lekker is, maar ik word echt SCHEITZIEK van dat wijf.. :whip: |
stel je aan man |
|
|
| Matthijs |
| Nou ik vind die Edith de Doos ook een verschrikkelijk irritant wijf! Als ik haar hoor zap ik ook meteen weg. :whip: |
|
|
| basd |
Tsja, ze hoort er nou eenmaal een beetje bij.. Vond het vroeger altijd wel lachen met haar, toen het nog New Dance Radio was.. Daar kon ik altijd wel prima naar luisteren
ID&T tegenwoordig is niks. Tis dat mijn wekkerradio erop afgestemd staat, anders zou ik er nooit meer iets van horen. |
|
|
| sndh |
| die 'doos' zet je als gezonddenkend mens niet voor je plezier op zeg. De eerste keer dat ik die muts hoorde was het einde ID&T voor mij. Laat ze maar lekker popplaatjes doen, ik hoor er niets meer van. Ik luister lekker selectief naar cd's. Veel leuker |
|
|
| nwopper |
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
Wat de fok!?
Dat gaat nergens over! (heb het hele topic niet gelezen, alleen het begin)
Eerst claimen dat ze het enige DANCE-radiostation zijn en dan komen ze al aan met die urbanzooi en nu maken ze er gewoon een 3FM van!?
:conf: :conf:
Edith de Doos moeten ze opsluiten en nooit meer vrijlaten.... Irritant wijf.... |
|
|
| Esrem |
| Ik er inderdaad iemand die voor zn plezier naar haar luistert??? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ik er inderdaad iemand die voor zn plezier naar haar luistert??? |
Vroeger wel op New Dance Radio.. Toen draaide ze daar tenminste ook lekkere muziek. Weet niet hoe het nu is maar als de muziek echt zo kut is dan hoeft het van mij niet. |
|
|
| Fkwebeman |
ik ben reeds afgehaakt bij id&t radio..
eerst beloven HET dance station van NL te zijn en blijven en dan gewoon omwille van de centen omvormmen..
bah |
|
|
|
|