|
ID&T Radio gaat andere koers varen (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
nu op id&t
Karma (ID&T FM Radio Edit)
Alicia Keys
Get Down (ID&T FM Radio-edit)
Avant Garde
What You Waiting For (ID&T FM Radio Edit)
Gwen Stefani
:rolleyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
hoorde laatst nog southern sun,BBE, burned with desire en nog een paar goeie platen in een uur. het kan dus wel
en het is nog steeds beter dan de rest, daar draaien ze helemaal geen dance. |
|
|
| MaGiK54 |
ID&T Magazine heet vanaf nu ID&T Release
Sinds 1 januari gaat ‘ID&T Magazine’ door het leven als ‘ID&T Release’. Al geruime tijd voert het magazine 'Release' als subtitel, maar vanaf 2005 neemt het een prominente plaats in op de cover.
Hoofdredacteur Mick Boskamp: “Release past goed bij onze formule. Het blad is één en al ontlading. Inhoudelijk zal er niet zo heel veel gaan veranderen, omdat het in de basis al goed staat. Hoogstens een opfrisbeurt, zowel qua vormgeving als qua redactionele pijlers.”
ID&T Release bedient de doelgroep van 18-34 jaar. Het blad richt zich op het publiek dat van nightlife hun lifestyle heeft gemaakt. Dance, music, fashion, travel, gadgets en dating nemen volgens de makers één belangrijke plek in binnen het magazine. Het vernieuwde blad ‘ID&T Release’ verschijnt op 28 januari. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
ID&T Magazine heet vanaf nu ID&T Release
Sinds 1 januari gaat ‘ID&T Magazine’ door het leven als ‘ID&T Release’. Al geruime tijd voert het magazine 'Release' als subtitel, maar vanaf 2005 neemt het een prominente plaats in op de cover.
Hoofdredacteur Mick Boskamp: “Release past goed bij onze formule. Het blad is één en al ontlading. Inhoudelijk zal er niet zo heel veel gaan veranderen, omdat het in de basis al goed staat. Hoogstens een opfrisbeurt, zowel qua vormgeving als qua redactionele pijlers.”
ID&T Release bedient de doelgroep van 18-34 jaar. Het blad richt zich op het publiek dat van nightlife hun lifestyle heeft gemaakt. Dance, music, fashion, travel, gadgets en dating nemen volgens de makers één belangrijke plek in binnen het magazine. Het vernieuwde blad ‘ID&T Release’ verschijnt op 28 januari. |
In dat interview was ook al te lezen dat ID&T zijn naam in principe van de hele mediatak wil afhalen. Dit zal er al wel een onderdeel van zijn. Ik denk juist dat al die naamveranderingen voor onduidelijkheid zorgen. |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik vind id-t radio tegenwoordig beter te pruimen dan de voorgaande maanden :eek: :clown: ! |
|
|
| franzelare |
| ik vind ID$T radion nog steeds beter dan de meeste andere dingen, wel jammer dat de avond shows weg zijn maar in de auto blijf ik het gewoon op zetten! |
|
|
| Lynxx |
Dat magazine zuigt echt keihard. Ik krijg dat ook in de bus, al heb ik er nooit iets voor ingevuld ofzo, maar kopen zou ik het echt nooit.
Dat radio station is eigenlijk zo heel erg nog niet. Je hebt redelijk veel dansmuziek, en af en toe komen er relaxte platen voorbij. Alleen jammer van die R&B en andere niggah .
En tis kut van de avond shows. |
|
|
| @win |
Radio 538 vindt het nieuwe format dat ID&T Radio gaat gebruiken niet conform de eisen die aan het etherfrequentie-pakket hangen dat ID&T heeft. 538 wil dan ook dat ID&T binnen vijf werkdagen de programmering weer aanpast. Anders zal het bedrijf dit via de rechter afdwingen.
ID&T kondigde onlangs aan het format voor haar radiozender drastisch te veranderen. Onder de nieuwe naam Slam!FM zal de zender meer hits draaien om beter 'toegankelijk' te zijn. De voorwaarden voor het verkrijgen van een frequentiepakket waren echter grofweg dat het station dancemuziek moest uitzenden.
ID&T heeft al laten weten niet op de eisen van 538 in te gaan. "We draaien 75 procent dance en de overige 25 procent is urban. Daarmee blijven we binnen het format," stelde Michel de Winter van ID&T vandaag.
Van FOK en TT pagina 317
Zal ze leren die sukkels :cool: |
|
|
| nwopper |

:o |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by @win
Radio 538 vindt het nieuwe format dat ID&T Radio gaat gebruiken niet conform de eisen die aan het etherfrequentie-pakket hangen dat ID&T heeft. 538 wil dan ook dat ID&T binnen vijf werkdagen de programmering weer aanpast. Anders zal het bedrijf dit via de rechter afdwingen.
ID&T kondigde onlangs aan het format voor haar radiozender drastisch te veranderen. Onder de nieuwe naam Slam!FM zal de zender meer hits draaien om beter 'toegankelijk' te zijn. De voorwaarden voor het verkrijgen van een frequentiepakket waren echter grofweg dat het station dancemuziek moest uitzenden.
ID&T heeft al laten weten niet op de eisen van 538 in te gaan. "We draaien 75 procent dance en de overige 25 procent is urban. Daarmee blijven we binnen het format," stelde Michel de Winter van ID&T vandaag.
Van FOK en TT pagina 317
Zal ze leren die sukkels :cool: |
Idd, aanpakken die gasten zoals ik ook al in mijn mailtje verwoorde:p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by nwopper

:o |
Eigen creatie ?? :D |
|
|
| Subsonik |
| Beter die verandering van muziek! Daardoor staat het bijv ook nu op mn werk aan, terwijl met de oude formule niemand dat wou. Is toch nog altyd beter dan 538 enzo... |
|
|
|
|