return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
ID&T Radio gaat andere koers varen (pg. 4)
View this Thread in Original format
ahp2002
quote:
Originally posted by Miss Proximus
gozer ik spreek vier talen dus alsik s een x wat door elkaar haal dan moet jij daar GEWOON JE BEK OVER HOUWE whahahaha :p


haha was maar een grapje, paste wel leuk bij de quote ;)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by basd
Misschien is het handig als je er eerst gewoon eentje foutloos leert schrijven en spreken.



hahah heel droog :D tis dattie van jou komt anders was ik wel heel erg op mijn niet aanwezige pik getrapt ;)

en dat ik niet kan typen hoef je er ook niet gelijk bij te halen, ik pest jou toch ook niet met je haarkleur whehe :p
basd
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik pest jou toch ook niet met je haarkleur whehe :p

Je doet maar hoor :p Je zal niet de eerste zijn :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Je doet maar hoor :p Je zal niet de eerste zijn :p


Oke, als je het toch vraagt:

ROOIE DAKDUIF!

...Ik kom zo naar Enschede, dus je mag me schoppen ;)
jp
En het is weer zover (na slechts 6 maanden):

quote:
Bij het landelijke commerciële radiostation ID&T Radio gaat de komende tijd weer veel veranderen. De huidige programmering van ID&T Radio gaat weer compleet op de schop. Wat er precies gaat veranderen is nog niet helemaal bekend. Door de grote veranderingen hoopt het station in de toekomst betere luistercijfers te behalen. Momenteel heeft het station een markt aandeel van 0.4%.

Vanaf volgende week zullen de mixprogramma's waarschijnlijk verdwijnen. De avondprogramma's zullen mogelijk doorgaan tot het einde van het jaar. Het is nog niet zeker welke deejays volgend jaar nog bij het dancestation te horen blijven. Vanaf 1 januari 2005 wil het radiostation van start gaan met een compleet vernieuwde programmering inclusief een nieuwe vormgeving.
Soedesh Moerlie, tot voorheen programmaleider van ID&T Radio is onlangs gestopt. Zijn taken worden overgenomen door Directeur radio Michel de Winter. Hij zal de dagelijkse leiding op zich nemen. Ook gaan er sterke geruchten dat het station grote namen wil wegkopen bij andere omroepen, welke namen wil het station niet bekend maken. Het format zal ook worden aangepast richting 'Top 40 dance'. In 2005 wil men meer popmuziek draaien met minder deejays. Binnen enkele weken zal er meer bekend gemaakt worden.
dj_spare
oh ... nu is het al twee keer weer zover...
jp
Tegenwoordig heb je Fresh FM, af en toe wat commercieel maar wel echt dance/trance de hele dag door. Dat is wat mensen willen, niet de troep die ID&T de hele (over)dag uitzend.

http://www.fresh.fm/?page=start
HiGH_NrG
Beetje jammer van ID&T... Was al niet echt best meer en nu wordt het nog slechter :rolleyes:
TranceFool
Domste zet die ze kunnen doen, met die shows halen ze volgens mij nog een beetje luisteraars


Waar zal Armin met ASOT heen gaan?
HardKiller
quote:
In 2005 wil men meer popmuziek draaien met minder deejays.


:nervous: :whip:

Ik dacht dat Duncan juist zo ziek was van die pop platen?

Tim81
ID&T Radio wordt een veredeld Sky Radio! Non-stop muziek waar niemand op zit te wachten...en dat zonder dj's!
Djeebie
Gaan ze nu niet op hun flikker krijgen omdat ze afspraken die rond de veiling zijn gemaakt gaan schenden? ID&T was toch een van de zenders die een 'alternatieve' programmering zouden hanteren. Daar komt dus nu mooi niets meer van terecht. Gezellig nog zo'n veredeld 538 erbij :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement