return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
ID&T Radio gaat andere koers varen (pg. 16)
View this Thread in Original format
tango
quote:
Originally posted by DJ Lauws
mar vooral die kankerurban moet weg, vuile tering herrie...


Urban 4evah! Snooooooooooooooooooooeeeeewoepppppppp
Chicane
quote:
Originally posted by MaGiK54
.......welke heb je in de aanbieding, heb wel trek in een koekie


Verkade Mokka rolletjes nu :D


Even een aantal dingen: DJ Lauw, ID&T had nooit zwaar genoeg (zucht.. nog net geen sms-taal gelukkig) luisteraars, 0,5% marktaandeel van de miljoenen mensen die overdag en s'avonds radio luisteren vul je nog net een hele buurtwijk mee.

Al sinds dat ID&T breder is geworden met stromingen (1998-1999) wordt er al op ze geouwehoerd. Eerst door gabbers dat ze mietjes trance evenementen gingen maken, ik kan me herinneren dat de eerste innercity en trance energy velen mensen nog zeer levendig herinneren, dus wie had gelijk.. juist ID&T. Toen ging ID&T sensation opstarten, iedereen verklaarde ze voor gek want ze kregen nimmer nooit de Arena vol.. hmmm... meer dan 10.000 mensen beuken op Carl Cox, goh ID&T kreeg toch de Arena wel vol. Niet lang daarna ging ID&T radio van start, en wederom weer kritiek en geouwehoer van iedereen dat ze dat niet ging lukken, nou programma's zoals Solid Grooves, Planet E, One Star Grooves en Heaven's Gate klonken honderden malen beter dan Dance Department, dat al hard aan het aftaaien was. En weer was het ID&T gelukt iets op poten te zetten, en ze hadden misschien 10.000 luisteraars toen, maar wel 10.000 tevreden luisteraars, maar inkomsten hoo maar, want als je toendertijd geluisterd had, reclame hoorde je amper op ID&T, alleen hun eigen reclame... niks mis mee dus.
Nu kan je niet van 10.000 mensen leven en of jij het nu wel of niet wilt, ik wil wel een fatsoenlijk dance radio en wat jij daarvan vind kan me een worst wezen. SlamFM is dan commercieel, maar ik heb de afgelopen dagen nog nooit zo hard m'n radio aan gehad toen Grooveyard - Mary Go Wild voorbij kwam, of Born Slippy, of Delerium - Silence of noem alle mooie platen van 0 tot nu maar op. Ja ze draaien urban, ja ze draaien pop, maar van de 60 minuten die in een uur zitten (ja togh?!) zijn er 10 tot 20 minuten besteed aan de (naar mijn mening) wat mindere stromingen. Ik vind ID&T puik werk afleveren en al die mensen die alleen maar oogkleppen op hebben en denken vanuit vooroordelen hebben ze even mooi op de neus gezet met al die slappe kritiek uitingen. Vandaag was de ene mega tune op de andere, super gewoon!

Zo...


tijd voor nog een mokka rolletje :)
Passiva
quote:
Originally posted by DJ Lauws
Ja ik irriteer me ook gruwelijk aan het feit dat id-t over is gegaan naar die zielige slam.fm. Dat geouwehoer dat ze die zender niet draaiende konden houden met alleen dance liefhebbers is echt vet gelul want id-t had zwaar genoeg luisteraars...
ID-T is voor mij ook over en van ze lang zal ze leven weiger ik naar die vieze slam.fm te luisteren met hun vuile kanker urban, laat die urban hoeren lekker een eigen zender starten, tering zwervers...

precies wat hier voor nog geschreven werd ergens, 4 dance nummers...wat staat er op 1: fokking eminem, kanker een eind op met die teringhoeren muziek, ik irriteer me echt zwaar aan...blije kut tmf/538 zender erbij. En luister nou wat je zegt: happy hardcore, 'nostalgie', nostalgie m'n reet, als dat een keer weer wordt gedraaid is het wel grappig ja, maar ing elke dag, dan is het geen nostalgie meer he...mar vooral die kankerurban moet weg, vuile tering herrie...


[Chicane MODE] zou zijn geweest: Koekje erbij?

Maar voor jou gebruik ik liever m'n eigen [Passiva MODE]: Zal ik een rol koekjes door je strot douwen?
Chicane
WOEF :D
DJ_Siesta
chicane! prima verwoord!

opzouten met die azijnpissers
Ding Chavez
quote:
Originally posted by tango
Urban 4evah! Snooooooooooooooooooooeeeeewoepppppppp


w0rd up homie!
New Wave
Weet je wie azijnpissers zijn! mensen die lopen te zeiken op mensen die hun mening over ID$T durven te geven. Ookal is het negatief. Ik deel die met DJ Lauws. (zonder dat kanker en dat tering natuurlijk).
Elke keer als er iemand is die ID&T een schijtbedrijf vind dan is het allemaal maar gezeik! De een vind het niet, de ander wel.
Mijn mening over die radio....inderdaad, het zijn vuile naaiers.
Eerst roepen dat ze een dance zender willen worden met only dance....Dan krijgen ze die ether frequentie voor een schijntje.
Vervolgens gaan ze op commerciele tour waar bijv een 538 vele miljoenen voor heeft betaald. Dan ben je inderdaad een naai bedrijf!
Het gaat niet om oogkleppen, het gaat op de manier waarop dingen gedaan worden. Zit niet zo te kankeren op mensen die hun mening geven. Iemand uitschelden voor een mening...was iedereen toch zo op tegen!? Schijnheilige gasten!
basvh
Nou ik moet eerlijk bekennnen dat het overdag best relaxed is om te luisteren. Heb echt top platen langs horen komen. En af en toe een plaatje ll cool j, snoop dogg vind ik niet eens zo erg.

Maar vervolgens ben ik het wel eens met deze quote van new wave:

quote:
Eerst roepen dat ze een dance zender willen worden met only dance....Dan krijgen ze die ether frequentie voor een schijntje.
Vervolgens gaan ze op commerciele tour waar bijv een 538 vele miljoenen voor heeft betaald. Dan ben je inderdaad een naai bedrijf!


ik vind het gewoonweg niet kunnen. Maar nogmaals is slamfm best te pruimen en presenteert mentale theo zijn programma leuk.
nwopper
Oh...al dit gevit op ID+T doet mij wat herrinneren. Duncan had zo'n interview op id-t.com en hij had daar gezegd dat hij 'net als iedereen' de trein had genomen naar Sensation en 'net als iedereen' rondliep in de Arena. Gisteren zat ik door mijn oude ID&T magazines te bladeren (voordat ik ze allemaal weggooide) en toen las ik een oude column van hem over de 'gouden Sensation bandjes' die iedereen maar wilde hebben en hij vertelde dat hij lekker in de skybox zat met zakenrelaties. Al die zakenrelaties gingen zeker ook met de trein? Dat maakte mij een beetje aan het denken over dat interview. Ik denk dat Duncan Stutterheim eigenlijk heel goed kan lullen...... :nervous:
arjanv
quote:
Originally posted by nwopper
Oh...al dit gevit op ID+T doet mij wat herrinneren. Duncan had zo'n interview op id-t.com en hij had daar gezegd dat hij 'net als iedereen' de trein had genomen naar Sensation en 'net als iedereen' rondliep in de Arena. Gisteren zat ik door mijn oude ID&T magazines te bladeren (voordat ik ze allemaal weggooide) en toen las ik een oude column van hem over de 'gouden Sensation bandjes' die iedereen maar wilde hebben en hij vertelde dat hij lekker in de skybox zat met zakenrelaties. Al die zakenrelaties gingen zeker ook met de trein? Dat maakte mij een beetje aan het denken over dat interview. Ik denk dat Duncan Stutterheim eigenlijk heel goed kan lullen...... :nervous:


inderdaad.............A zeggen en B doen

Chicane
ach, neem een koekje erbij.. helaas zijn m'n mokka rolletjes op :(
Ezzzzzzy
Id&t heeft het zeer slim gespeeld om op zo'n manier de frequentie
binnen te krijgen. Slam fm of ID&T radio het maakt me eigenlijk weinig uit, ik luister dagelijks met plezier.. mis wel Edith den Doos die was LEUK !!!:happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Privacy Statement