|
ID&T Radio gaat andere koers varen (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| nwopper |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Eigen creatie ?? :D |
Jup! :tongue2 |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by nwopper
Jup! :tongue2 |
Cool :tongue2 |
|
|
| jp |
| ID&T heeft gewoon 3 miljoen Euro weggegooid :( |
|
|
| Muppy |
JEEEEEEJ! ik heb net de opening van Slam fm gehoord:(
Most Wanted lijkt me wel relaxed, zolang ze maar dance muziek draaien zoals nu:stongue: |
|
|
| Muppy |
ok laat maar....krijg je 4 lekkere dance platen, wat staat er op 1???
eminem:whip: :whip: :whip: |
|
|
| DJ_Siesta |
vind het best lekker nummer!
anyways slamfm.nl is mooie site, en zie het helemaal zitten dit station! weg met dat fuqqing 538 en yorinfm! |
|
|
| DJ_Siesta |
| p.s born slippy nu :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
vind het best lekker nummer!
anyways slamfm.nl is mooie site, en zie het helemaal zitten dit station! weg met dat fuqqing 538 en yorinfm! |
ja dat moet ik ze nageven...het ziet er wel mooi uit allemaal. als ze nou echt meer dancemuziek gaan draaien en die stomme r&b crap weghoude dan geloof ik er wel weer in |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Muppy
ja dat moet ik ze nageven...het ziet er wel mooi uit allemaal. als ze nou echt meer dancemuziek gaan draaien en die stomme r&b crap weghoude dan geloof ik er wel weer in |
dat is nou juist waarom ze de naam veranderd hebben, omdat ze meer urban gaan draaien :p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
dat is nou juist waarom ze de naam veranderd hebben, omdat ze meer urban gaan draaien :p |
ja en daarom denk ik dus dat het 3x niks gaat worden...ze moeten gewoon dat stomme urban wegdoen:whip:
maar underworld is wel weer goed dan:haha: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Muppy
ja en daarom denk ik dus dat het 3x niks gaat worden...ze moeten gewoon dat stomme urban wegdoen:whip:
maar underworld is wel weer goed dan:haha: |
je kan schreeuwen wat je wil, maar er zijn helaas te weinig dance liefhebbers om een station met 100% house landelijk draaiende te houden, dan moet je je doelgroep groter maken. makkelijk toch? |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
je kan schreeuwen wat je wil, maar er zijn helaas te weinig dance liefhebbers om een station met 100% house landelijk draaiende te houden, dan moet je je doelgroep groter maken. makkelijk toch? |
ja dat is idd zo. maarja kies dan bijvoorbeeld rock ofzo... |
|
|
|
|