|
ID&T Radio gaat andere koers varen (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Muppy
ja dat is idd zo. maarja kies dan bijvoorbeeld rock ofzo... |
damn rock???? liever urban, dat is best nog leuk af en toe!:cool: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
damn rock???? liever urban, dat is best nog leuk af en toe!:cool: |
Mwoah daarin verschillen de smaken dus heel erg...
maar gelukkig bestaat www.di.fm nog...
erg relaxed |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Muppy
Mwoah daarin verschillen de smaken dus heel erg...
maar gelukkig bestaat www.di.fm nog...
erg relaxed |
ETN FM is beter...:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| theo is net begonnen, best grappig ze gaan ook happy hardcore nummers draaien van vroegah :cool: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
theo is net begonnen, best grappig ze gaan ook happy hardcore nummers draaien van vroegah :cool: |
serieus?
omg... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Muppy
serieus?
omg... |
yup, heb hardcore vibes en dont touch that stereo nog ff gehoord. wel stoer, happy hardcore op de radio, wiehad dat ooit gedacht :eyes: |
|
|
| arjoderoon |
wow.. pure nostalgie!
maar word het weer de slam fm van in het begin??? zoals genoemd.. met de vette livesets? |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
wow.. pure nostalgie!
maar word het weer de slam fm van in het begin??? zoals genoemd.. met de vette livesets? |
waarschijnlijk niet...met al die urban crap die ze gaan draaien:whip: |
|
|
| After_Forever |
| Johan Gielen gaat een show doen op Fresh FM........... |
|
|
| arjanv |
ik wist pas vrijdag ochtend om 8:30 dat ASoT niet meer was.
ik neem het al vanaf episode 2 zelf op, wordt automatisch opgenomen door m'n pc.
ik de volgende ochtend wil ik de rommel eruit knippen, ik kon geen asot ontdekken in de opgenomen audio, ik denk zal wel een keer geen asot zijn.......ik naar de id-t site.......niks meer over radio....slamfm?!.......vervolgens naar avb.com.....is asot gestopt!
ik kreeg spontaan hartkloppingen.
dit is echt een grof schandaal, wij als luisteraars hebben id&t groot gemaakt en niet dufcan, wij hebben ze in de ether geholpen.....DANCE in de ether.........dance is nu weg. weer een vuile vertiefde K*T 538 zender erbij.
ik kan er gewoon nog niet bij.
gelukkig kunnen we nog naar internet streams luiteren zoals ETN.FM e.d
voor mij geen id&t meer |
|
|
| Chicane |
er zijn praatgroepen hoor voor mensen die niet zonder asot kunnen :rolleyes:
neem een koekje erbij! :D |
|
|
| arjanv |
nieuwe naam:
ID&The End |
|
|
|
|