|
ID&T Radio gaat andere koers varen (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| dat was de CD distributie alleen |
|
|
| djxtension |
| Ligt het aan mij, of begint ID&T langzaam haar naam als 'dance-leider' kwijt te raken zo? |
|
|
| Muppy |
oei oei...ze zijn niet goed bezig zo. true house music, welcome to the future, magazine en nou zag ik net ook dat q-dance radio verdwijnt op id&t radio...
ze zouden toch niet ook....:conf: |
|
|
| TranceZoner |
ID&T boeit me eigenlijk echt geen ene meer, zolang ze maar met hun poten van A State of Trance afblijven.
Hoe kan je zo je 'roots' verloochenen?:wtf: |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
ID&T boeit me eigenlijk echt geen ene meer, zolang ze maar met hun poten van A State of Trance afblijven.
|
Denk dat ASOT aardig in het nieuwe gedachtengoed past van id&t. :rolleyes: Ze wilden toch meer top40 gaan draaien? :o
Maar misschien houdt armin het zelf voor gezien als hij dalijk tussen de ski-hut mannen staat geprogrammeerd...... |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by tango
Denk dat ASOT aardig in het nieuwe gedachtengoed past van id&t. :rolleyes: Ze wilden toch meer top40 gaan draaien? :o
Maar misschien houdt armin het zelf voor gezien als hij dalijk tussen de ski-hut mannen staat geprogrammeerd...... |
Owja je hebt gelijk....
Nou weet ik weer waarom ik zoveel TMF kijk...
Die eerste opmerking slaat echt helemaal nergens, bovendien is het altijd maar makkelijk om dingen af te kraken die wat meer populair zijn:rolleyes: :o |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Owja je hebt gelijk....
Nou weet ik weer waarom ik zoveel TMF kijk...
Die eerste opmerking slaat echt helemaal nergens, bovendien is het altijd maar makkelijk om dingen af te kraken die wat meer populair zijn:rolleyes: :o |
Ik ben ook maar een heel kinderachtig mannetje :) |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by tango
Ik ben ook maar een heel kinderachtig mannetje :) |
He nee, zo bedoel ik het niet, naja discussie gesloten?!
:toothless |
|
|
| kolkiewolkie |
| Nou, is ASOT al doodverklaard of nog niet (heb de show niet geluisterd)? |
|
|
| SaBi |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Nou, is ASOT al doodverklaard of nog niet (heb de show niet geluisterd)? |
Yep , als ik het goed heb gehoord was het de laatste uitzending van ASOT :mad: .
Ik hoop dat het in de toekomst wordt voortgezet via een ander station . |
|
|
| Freezel |
| Die lompe dj van ID&T had het verkeerd en ASOT gaat gewoon lekker door :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tango
Ik ben ook maar een heel kinderachtig mannetje :) |
Echt wel, 16 jarige dames pakken in Salou ja ;) :p |
|
|
|
|