|
ID&T Radio gaat andere koers varen (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Echt wel, 16 jarige dames pakken in Salou ja ;) :p |
:wtf: |
|
|
| Asperge |
| Ik moet zeggen dat ik gister toevallig ID&T op had staan in de auto en dat er best wat aardige platen voorbij kwamen(iig beter dan eerst). Platen als: Flashdance, Take me away, Go, Salva mea en dat binnen ene half uur:p |
|
|
| Matthijs |
ja soms valt het nog best mee met de muziek;
van de week werd ik wakker met 'Flashdance', gevolgd door 'Drink to get Drunk' Dan zit je wel meteen rechtop in je bed! :crazy: |
|
|
| eieregooie |
| Ik luister alleen soms radio in de auto... Doe me dan maar gewoon de cheesy radiodeuntjes van Fresh, nie die vage wannabe meuk van ID&T |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik luister alleen soms radio in de auto... Doe me dan maar gewoon de cheesy radiodeuntjes van Fresh, nie die vage wannabe meuk van ID&T |
Doe mij maar Arrows :p Dat is tenminste nog muziek! |
|
|
| MaGiK54 |
Words: Terry Church
From 2005, Dutch dance music superpower ID&T will close down its record label. The company has decided to focus its efforts on media and club events instead.
The label, best known for catapulting the careers of Marco V and Rank 1 has been responsible for some of the most defining dance music of the decade.
Current head of A&R at ID&T Dick De Groot has decided to set up a new label called Be Yourself Music. He takes with him Marco V, Rank 1, Benjamin Bates, Paul Van Dyk (Benelux only), Marcel Woods and the Subliminal label along with the entire ID&T back catalogue.
Dick De Groot assured DJmag that the closure of the label had nothing to do with falling record sales. “The label was doing very well and was making a lot of money,” said Dick. “But ID&T runs a very successful radio station and magazine too and so experienced conflicts of interest. Other labels complained that ID&T radio and magazine only promoted ID&T music. So, it made sense to make the label a separate company altogether.”
To read more on the ID&T label closing, buy DJmag issue 381, out Jan 9th.
(www.djmag.com) |
|
|
| jp |
Ik voorspel dat ID&T zich verkeken heeft op al haar uitstapjes en zich gaat richten op core-business, zijnde feesten organiseren in binnen- en buitenland (Belgie, Duitsland en misschien UK)
Trouwens, met Q-Dance hebben ze een flinke cashflow waar ze heel blij mee mogen zijn... |
|
|
| m-kay |
| ID&T moet vooral zo door gaan met het radiostation. Zijn ze binnen de kortste keren de FM-licensie kwijt, verhuist ASOT naar een webradiostation, wordt ID&T radio opgedoekt en is iedereen blij. :p. |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Echt wel, 16 jarige dames pakken in Salou ja ;) :p |
:cool: Wanneer kan ik jou weer eens uitwonen op een feest bram? :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tango
:cool: Wanneer kan ik jou weer eens uitwonen op een feest bram? :D |
U zegt het maar Mr. Tango :D
:p |
|
|
| jp |
| Vroeger, toen had je Hilversum een, twee en drie. Toen bestond er nog geen webradio en al die commerciele troep. Toen was je blij dat je liedje eens per dag voorbij kwam, uren stond je naast de cassetterecorder in de hoop je liedje te kunnen vereeuwigen |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Vroeger, toen had je Hilversum een, twee en drie. Toen bestond er nog geen webradio en al die commerciele troep. Toen was je blij dat je liedje eens per dag voorbij kwam, uren stond je naast de cassetterecorder in de hoop je liedje te kunnen vereeuwigen |
En altijd moesten ze precies tijdens jouw nummer doorlullen en/of ingekorte versie door journaal :mad: |
|
|
|
|