|
ID&T Radio gaat andere koers varen (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| SaBi |
| :D LOL :D Maaru ...het zal wel allemaal goed komen hoor . Geef het ff wat tijd en dan zul je zien dat de show op een andere manier voortgezet zal worden ;) . |
|
|
| arjanv |
| quote: | Originally posted by SaBi
:D LOL :D Maaru ...het zal wel allemaal goed komen hoor . Geef het ff wat tijd en dan zul je zien dat de show op een andere manier voortgezet zal worden ;) . |
zal wel goedkomen?! met ASoT wel ja, maar met id&t niet vrees ik |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
neem een koekje erbij! :D |
.......welke heb je in de aanbieding, heb wel trek in een koekie |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by Chicane
er zijn praatgroepen hoor voor mensen die niet zonder asot kunnen :rolleyes:
neem een koekje erbij! :D |
 |
|
|
| DJ Lauws |
Ja ik irriteer me ook gruwelijk aan het feit dat id-t over is gegaan naar die zielige slam.fm. Dat geouwehoer dat ze die zender niet draaiende konden houden met alleen dance liefhebbers is echt vet gelul want id-t had zwaar genoeg luisteraars...
ID-T is voor mij ook over en van ze lang zal ze leven weiger ik naar die vieze slam.fm te luisteren met hun vuile kanker urban, laat die urban hoeren lekker een eigen zender starten, tering zwervers...
precies wat hier voor nog geschreven werd ergens, 4 dance nummers...wat staat er op 1: fokking eminem, kanker een eind op met die teringhoeren muziek, ik irriteer me echt zwaar aan...blije kut tmf/538 zender erbij. En luister nou wat je zegt: happy hardcore, 'nostalgie', nostalgie m'n reet, als dat een keer weer wordt gedraaid is het wel grappig ja, maar ing elke dag, dan is het geen nostalgie meer he...mar vooral die kankerurban moet weg, vuile tering herrie... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by DJ Lauws
Ja ik irriteer me ook gruwelijk aan het feit dat id-t over is gegaan naar die zielige slam.fm. Dat geouwehoer dat ze die zender niet draaiende konden houden met alleen dance liefhebbers is echt vet gelul want id-t had zwaar genoeg luisteraars...
ID-T is voor mij ook over en van ze lang zal ze leven weiger ik naar die vieze slam.fm te luisteren met hun vuile kanker urban, laat die urban hoeren lekker een eigen zender starten, tering zwervers...
precies wat hier voor nog geschreven werd ergens, 4 dance nummers...wat staat er op 1: fokking eminem, kanker een eind op met die teringhoeren muziek, ik irriteer me echt zwaar aan...blije kut tmf/538 zender erbij. En luister nou wat je zegt: happy hardcore, 'nostalgie', nostalgie m'n reet, als dat een keer weer wordt gedraaid is het wel grappig ja, maar ing elke dag, dan is het geen nostalgie meer he...mar vooral die kankerurban moet weg, vuile tering herrie... |
je moeder zal maar kanker krijgen :rolleyes: .
he trouwens dan luister je toch lekker niet :p , net of id-t daarmee zit. |
|
|
| DJ Lauws |
Niet zo huilen over kanker want als ik tyfus zeg zeikt er ook niemand over terwijl daar ook nog steeds dagelijks mensen aan dood gaan...
en simpel antwoordje dan luister je maar niet, kan id-t niks schelen...
daar komen ze dan nog wel achter als daadwerkelijk alle dance luisteraars niet meer naar hun luisteren...niet te bijdehand worden dus |
|
|
| kolkiewolkie |
| Neemt niet weg dat je gewoon kunt proberen beide woorden te omzeilen. Zo moeilijk is dat niet :rolleyes: . |
|
|
| DJ_Siesta |
Niet zo huilen over kanker want als ik tyfus zeg zeikt er ook niemand over terwijl daar ook nog steeds dagelijks mensen aan dood gaan...
en simpel antwoordje dan luister je maar niet, kan id-t niks schelen...
daar komen ze dan nog wel achter als daadwerkelijk alle dance luisteraars niet meer naar hun luisteren...niet te bijdehand worden dus |
gozer, wel eens van commercie gehoord :rolleyes: , met housemuziek trekken ze het gewoon niet. En urban is nu eenmaal een opkomende stroming, FACE it"... en er blijven heus wel dance liefhebbers intunen, want WELK ANDER station draait nog goede dance. haha ja simpel, dat is alleen slamfm ;). dus je kan kiezen, of hele dag teringherrie 538,yorin. of af en toe een teringmuziekje en de rest dance. makkelijke keuze lijkt mij.
anyways have fun met je gekanker, echt serieus wordt je niet genomen met dat soort praat :o |
|
|
| arjanv |
kan er echt nog niet over uit.
ik vind het echt schandalig wat id&t doet. we zijn gewoon keihard genaaid. eerst hebben we handtekening akties gehouden en allelei andere dingen om ze in de ehter te krijgen, en vet gesupport dat we allemaal naar dance feesten komen.
laat id-t de klere krijgen, laat ze alsjeblieft fransbouwer in concert gaan organisren en dat soort , als ze toch op de commerciele toer gaan.
waar zijn alle andere dj's eigenlijk? die kan ik nergens terug vinden bij SlapFM. zijn die allemaal de laan uitgestuurd ofzo?
duncan is een vuile schijnheil. eerst leuk en aardig doen zoals bv. met de kaarten van inner-city, kon haast niet anders dat er wat achter zat.
thank god we have shoutcast |
|
|
| Subsonik |
Dat geouwehoer dat ze die zender niet draaiende konden houden met alleen dance liefhebbers is echt vet gelul want id-t had zwaar genoeg luisteraars...
|
Alsje 0.5% vande luisteraars hebt (1 na laatste inde lijst) dan kunje niet bepaald zeggen dat het genoeg luisteraars trekt!
|
Ze draaien al MAANDEN urban erbij, dus toen het gewoon nog id&t was, dus iets zegt mij dat jij niet bepaald een vaste luisteraar was....
Janksmoel! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by arjanv
kan er echt nog niet over uit.
ik vind het echt schandalig wat id&t doet. we zijn gewoon keihard genaaid. eerst hebben we handtekening akties gehouden en allelei andere dingen om ze in de ehter te krijgen, en vet gesupport dat we allemaal naar dance feesten komen.
laat id-t de klere krijgen, laat ze alsjeblieft fransbouwer in concert gaan organisren en dat soort , als ze toch op de commerciele toer gaan.
waar zijn alle andere dj's eigenlijk? die kan ik nergens terug vinden bij SlapFM. zijn die allemaal de laan uitgestuurd ofzo?
duncan is een vuile schijnheil. eerst leuk en aardig doen zoals bv. met de kaarten van inner-city, kon haast niet anders dat er wat achter zat.
thank god we have shoutcast |
ey pipo, welleens geluisterd op zaterdagavond, en door de weeks tussen half 11 en half 12??????????????????????????????????????????????????????????????????????????
gister was lucien foort nog te gast :rolleyes: , 2 dagen er voor E-Craig, en clubbin op zaterdagaaf is anders best te pruimen :o
sorry maar wat een immense AZIJNPISSERS HIER!! stelletje lamzakken |
|
|
|
|