|
TC2Y 040530 i Linköping (Matt Darey, Cosmicman & Marcel Woods m.fl.)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Be there or be sqare.
Biljetter kan beställas här KLICK
Övrig info: Studentpriser i baren.
Det krävs inte att du är student för att komma in, bara att du har åldern inne.
stäng andra tråden. tack.
:crazy: 11 dgr kvar :crazy: |
|
|
| Funfrock |
| min kompis tjatar på att jag ska komma. så om jag hittar nån att lifta med kanske jag dyker upp. |
|
|
| Connector |
| Jag kommer! Inte garanterat men... jag ska försöka! :) |
|
|
| CJ InterCity |
| vill så gärna komma... har inte råd dock :( |
|
|
| Laszlo |
Lasseman is inte going to missa this one :)
Vem har förfekke? ;) |
|
|
| Dioxys |
| Det gör inte Rikardman heller :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
Me ain't missa heller :)
dbl skaru med nudå? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Me ain't missa heller :)
dbl skaru med nudå? |
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART
sittero väntar på att biljetten ska komma bara :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by dbl
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART
sittero väntar på att biljetten ska komma bara :) |
Gött, då haru plats i bilen med då..
Det verkar vara din lyckodag :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Vem har förfekke? ;) |
hehe... jag tror inte vädret sviker. Men om det gör det, kan jag ha. Det var ju snack om att vara ute på nån picnic innan..? hum. vad hände me det? E det nån som har boomblaster isf?
dbl... va? :p du? :D hoho.. storartat :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe... jag tror inte vädret sviker. Men om det gör det, kan jag ha. Det var ju snack om att vara ute på nån picnic innan..? hum. vad hände me det? E det nån som har boomblaster isf?
dbl... va? :p du? :D hoho.. storartat :) |
Antar att Stiiiv tar med sig sin rullande bergsprängare :)
Det var tal om det tidigare iaf!
Ska bli kul, har blivit riktigt partysugen såhär på försommaren! |
|
|
| Vizay |
| jag kommer kanske, beror på hur smidigt jag kan ta mig härifårn sthlm till festen :) |
|
|
|
|