|
Tshirts: postadres/betaling
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
Bon, Ik heb gisteren dus die e-mailtjes verstuurd naar iedereen. Ik heb wel nog maar van enkele mensen een postadres gekregen... Toch niet vergeten?
Enfin...
De status van de betalingen, ik zal hem dagelijks updaten.
Nu plots blijkt buoyant een opmerking te hebben tegen het een-grote-potsysteem. Ik steek tijd en energie in het bijeenhouden van gegevens van iedereen, ik neem de financiele risico's ook op mij en dan voel ik dat er zo disrespectvol mee omgesprongen wordt. Even was ik van zin om alles op te blazen, ermee te kappen en iedereen die betaalde zijn geld gewoon terug te sturen. Maar goed, ik ben/was vergevingsgezind. Ik hoop dat jullie begrijpen dat als ik niet aan het nodige bedrag kom voor de T-shirts, de operatie vervalt en de schuldigen openbaar gemaakt zullen worden. Ik hoop dat het niet zover komt... maar dat ligt volledig buiten mijn macht. |
|
|
| pooley |
| Hendrik, kheb geen mail gekregen :/ |
|
|
| Tiger777 |
oh, das zwak...
ffe op msn regelen ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik betaal morgen al want de bank is achter den hoek van mijn school. |
|
|
| Buoyant |
Ja sorry hoor dude, met het veralgemenen van de verzendkosten was ik het helemaal eens, maar ik was blijkbaar ergens vergeten te lezen dat iemand met 1 t-shirt net zoveel moet betalen als iemand met 2 t-shirts ?!?!?! dan denk ik toch wel ff wtf ei, kom eh das toch een beetje te gek, niet ???
maar blijkbaar had IK het beter moeten lezen dan en er rekening mee moeten houden dat ZO EEN regeling een normale gang van zaken is !!!!!!
Had ik dit eerder gezien, had ik ook wel vroeger een opmerking gemaakt |
|
|
| Tiger777 |
| het was aangegeven en iedereen was ervan op de hoogte. Het is zo al een enorme administratieve molen. Je kan eruit hoor, maar weet dan wel dat je het hele project voor iedereen annuleert. |
|
|
| Buoyant |
| ja dus niet iedereen was op de hoogte, heb het nergens gelezen en ook nergens gezelen dat er over gesproken werd. |
|
|
| pooley |
merci
ik betaal asap |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Ja sorry hoor dude, met het veralgemenen van de verzendkosten was ik het helemaal eens, maar ik was blijkbaar ergens vergeten te lezen dat iemand met 1 t-shirt net zoveel moet betalen als iemand met 2 t-shirts ?!?!?! dan denk ik toch wel ff wtf ei, kom eh das toch een beetje te gek, niet ???
maar blijkbaar had IK het beter moeten lezen dan en er rekening mee moeten houden dat ZO EEN regeling een normale gang van zaken is !!!!!!
Had ik dit eerder gezien, had ik ook wel vroeger een opmerking gemaakt |
Euhm, ja Tiger, sorry maar ik moet ook wel toegeven dat ik dit stom vind. Allé nu, als ik 1 t shirt wil, betaal ik dus 15euro en die wat er 2 willen moeten dan normaal toch t dubbel betalen. Dat lijkt me logisch, eh.
Btw: ik meen wel dit gelezen te hebben
| quote: | | Het bedrukken van een T-shirt zou dus niet meer dan 5€/Tshirt mogen kosten. Al bijeen (zonder verzendkosten) kunnen we rekenen op 10 ŕ 15€/Tshirt (als alle bestellingen binnen zijn, wordt er een gemeenschappelijke prijs opgesteld, dus iedereen zal hetzelfde per t-shirt moeten betalen). |
Hierin staat toch 15euro/t shirt :conf:
Dus ja daar maak ik uit op dat iedereen per t shirt tzelfde moet betalen... Dus als iemand er twee wil, telt die toch gewoon voor 2 mee. Lijkt me toch ni zo moeilijk om dat uit te tellen. Gewoon totaal bedrag delen door aantal t shirts en die wat er twee wil: dat bedrag maal 2.
Ik volg uw regling echt ni. En als t zo is dat ik 15euro moet betalen voor 1 t shirt en anderen ook 15euro voor 2 tshirts, vind ik echt ni eerlijk. Dan kan iedereen ook zeggen dat die er twee wil.
Mhh sorry ga ik echt niet akkoord mee. :( |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Nyah
Euhm, ja Tiger, sorry maar ik moet ook wel toegeven dat ik dit stom vind. Allé nu, als ik 1 t shirt wil, betaal ik dus 15euro en die wat er 2 willen moeten dan normaal toch t dubbel betalen. Dat lijkt me logisch, eh.
Btw: ik meen wel dit gelezen te hebben
Hierin staat toch 15euro/t shirt :conf:
Dus ja daar maak ik uit op dat iedereen per t shirt tzelfde moet betalen... Dus als iemand er twee wil, telt die toch gewoon voor 2 mee. Lijkt me toch ni zo moeilijk om dat uit te tellen. Gewoon totaal bedrag delen door aantal t shirts en die wat er twee wil: dat bedrag maal 2.
Ik volg uw regling echt ni. En als t zo is dat ik 15euro moet betalen voor 1 t shirt en anderen ook 15euro voor 2 tshirts, vind ik echt ni eerlijk. Dan kan iedereen ook zeggen dat die er twee wil.
Mhh sorry ga ik echt niet akkoord mee. :( |
sorry Tiger, kwil ook nie da het afgeblazen wordt hoor. Maar ik ben dus blijkbar niet de enige. Der is toch wel een goeie oplossing te vinden zoals Anja al aangeeft??? |
|
|
| TOR |
| €15 is toch het einde van de wereld niet? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by TOR
€15 is toch het einde van de wereld niet? |
Klopt, maar ik ga er niet mee akkoord. 2 t shirts telt voor twee
I'm sorry. |
|
|
|
|