return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 11)
View this Thread in Original format
Lolo
hey pooley,

ik pak wat je zegt zeker niet verkeerd, maar ik denk toch dat er een uitleg nodig is.

Een trance track bevat ongeveer 20 instrumenten. ik kan moeilijk 20 muziekanten on stage zetten, en ik kan die nog minder goed betalen.

Een live PA tegenwoordig, en niet alleen met dance maar met alles, is NOOIT 100% live.

Een sessie werd inderdaad op voorrand opgenomen. Er boven op heb ik met 4 instrumenten tegelijk gespeeld tijdens de live, dat zijn allemaal softsynths die draaiden op mijn powerbooks.

Alle mensen die effectief on stage stonden, hebben 100% live gespeeld, inclusief mezelf,ik beloof het.

Die prerecordings zijn een gewoonte, zelfs de chemical brothers, prodigy, al die mensen doen het zo. Britney spears doet playback tijdens live concerten in België, wie heeft dan geklaagd?

Ik snap je standpunt, maar echt waar, er was helemaal niks fake tijdens onze live act.

Spijtig genoeg, dus. Misschien moet ik da in de toekomst volledig alleen doen.

Groeten
Airwave
Real
twas goed ja :)

twas wel enorm druk in de Main Hall, zelfs helemaal vanachter zat ge constant vastgepropt tussen andere mensen :whip:

de muziek was ook veel te hard vind ik, en ik had de pech om Mike Koglin maar heel even te zien, die wél muziek naar mijn smaak draaide

die DJ Wout deed het nochtans ook niet slecht, enkele zalige plaatsjes (Orange Theme :crazy: )

Marco V = BANG BANG, my baby shot me down :D
The Green Martian - Electronic Fantastic
El Toro :crazy:
Daar kunt ge moeilijk over klagen he :)

Maar dan die Regi, met zen acapella's :o
Die disco-bal naar beneden, lasers op volle kracht, precies of Regi was de man waar iedereen voor kwam :rolleyes:

Nu ja, we zijn al om 3u vertrokken daar, dus Airwave & Cor gemist, die waarschijnlijk wat trancier gedraaid zullen hebben :(

Geslaagde avond in ieder geval, alleen is het klote om 45 minuten aan te schuiven aan de inkom als uw maten in respectievelijk 2 en 5 minuten binne zijn :mad: :mad: :mad:

EDIT: was Marco V nu geëindigd met Universal Nation of niet? ik kon op de moment niet op de naam komen, en nu twijfel ik of het UN was of niet :conf:
Eagle`
vorige jaar stond de muziek te zacht tis ook altijd wat ;)
Real
nee kbedoel dat de stijl te hard was :)

muziek stond eigenlijk ook wel serieus hard :D maar dat was wel aangenaam :p
Eagle`
quote:
Originally posted by Real
nee kbedoel dat de stijl te hard was :)

muziek stond eigenlijk ook wel serieus hard :D maar dat was wel aangenaam :p

mja tmoet hard zijn melodisch zachtere dingen slagen weinig aan bij illusion publiek toch vorig jaar alleszins,

anyway waarom zijde om 3 uur vertrokke eigelijk, wel vroeg als ge 20 euro afdokt ?
Real
15euro, geen vip :(

spijtig als ge dat buffet ziet :D http://www.dvmc.be/pics/react/PICT0044.JPG

kweet het eigenlijk ook niet waarom zo vroeg

onze chauffeur was het wat beu denk ik, en hij moest BOB blijven dus sjah :) men vriendin was ook wel ferm moe aant worden, en we hadden nog een dik uur autorijden voor ons

nu heb ik er wel spijt van ja, khad beter bij men neef gebleven, die had de trein om 7u naar huis genomen :(
pooley
k merci voor de opklaring lolo, ik vond het echt goed ze maarja soms was die drummer aant niet aant slaan en waren er beats, allé was zo gemaakt.
Maja zoals je zegt, je doet veel live, klasse dan want het was schitterend.

Int begin tegen 11u stond het pokke hard, rechts naast den trap waren zo 10 smalle boxen opgehangen, man man blazen !
Toen vond ik het echt lekker luid , de rest van de avond was wat minder met regi (klungeleir) die het af en toe wat harder zetten...
Ofwel waren men oren al gewend aan het geblaas :)

Regi heeft ook UN gedraait maar dan met een stem dertussen, gvd VERNEUK HET ANDERS NOG MEER.

Zoals ge al zei, twas precies of dien pipo was den held van de avond, triestig.

Ik blijf erbij, El Toro gebruikt het zelfde geluidje als intruder :)
JediD4M
.. goed mijn review zit al klaar in mijn klein geheugen ..

maar dat ff neertypen neemt altijd wat tijd in beslag ...

daarom ga ik er morgen werk van maken, want binnen enkele uren vertrek ik richting Lamborghieni.

Hoe dan ook ..

Fred, Austin, Pool & .. heette die Tuur? nice 2 party with you guys .. volgende keer weer hé!

Sorry Pool, heb u niet meer gezien maar .. kmoest echt wel om 4u30 voort .. want vandaag gewerkt van 13-19u .. en men oren suisden nog opt werk..

dus moest ik wel meer dan één keer .. 'wablief' zeggen tegen de klanten. :clown:
pooley
normaal is da kevin ma wij noemen die Tuur (van zen achternaam)
DEN TUUR met zne doivekot als auto, zijnen boot als brommer en zijne stofzuiger als scooter

en sniks, af en toe verdween ik ook (meestal wc gevolg door de level :p )
Twas idd pretty nice, cu next time he
Mijn oren waren goed deze morgen, raar, want in den auto stond het volume ook snoeihard om mijn foutjes beter de kunnen horne int cd'ke dak meehad :)
what a night
FredNova

www.musicitems.be :D

JediD4M
^ :eek: Jakkees Fred .. wat ugly kid is me dat .. :clown: :toothless

allé basis van de review staat online ..

http://www.dance4mation.com/board/v...orum=23&start=0
Kaidreas
^da zijt gij pipo :clown:

met u jonny look. ge staat daar precies van: "joenge wa ist jom moete nen boks hebben ofwa?"

ge hebt daar toch nie op moeten oefenen ofwel? en gebruikt ge die alleen voor een illusion event? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Privacy Statement