|
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Joker666 |
| M.I.K.E. komt niet, een vervanger is momenteel nog niet bekend. :( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Joker666
M.I.K.E. komt niet, een vervanger is momenteel nog niet bekend. :( |
das al een reden minder om te gaan, komt erbij dat de datum niet echt past voor mij, dus dit feestje laat ik waarschijnlijk aan mij voorbij gaan. |
|
|
| Joker666 |
Een pluspunt zou de prijs kunnen zijn: €15 in voorverkoop.
Marco V, Cor Fijneman, Airwave, Mike Koglin.
4 lazers!
Hopelijk niet te veel resident in de main hall.
Afwachten maar... |
|
|
| Pumpin2000 |
Amai, sterke line-up!
Marco V wil ik echt wel eens bezig zien , al jaren een favo. 16 haar Illusion was fantastisch dus dit jaar gaan we er weeral voor hé! :gsmile: |
|
|
| FUSyke |
Dit is dus de UITEINDELIJKE LINE-UP:
1. De MAIN-HALL:
- Airwave LIVE (B - Bonzaï)
- Mike Koglin (UK - Pushed On)
- Marco V. (NL - ID&T)
- Cor Fijneman (NL - Black Hole, 'Venus')
- Wout (B - Master of the remixes, Illusion/Mystique, 'Mastermind')
- Jan (B - Illusion, Mystique, 'Man on Mars', 'Xsanto', remix 'Theme from Norfjell' from Tiësto)
- Jean (B - Outline, Illusion, Mystique)
- Nico (B - Illusion, Mystique)
- Regi (B - Illusion, Mystique, Milk Inc., Sylver, K-Lab, Trancelucent)
- Kane (B - Illusion, Mystique, 'Pump')
2. The level: Electro-house/Groove
- Sharam Jey (D - THE master of Electro-house)
- David (B - Illusion, Mystique)
- Christophe (B - Illusion, Mystique, 'Make it Happen')
- Jean (B - Illusion, Mystique, Outline)
3. The Retro Hall: hosted by Ghoststyle
- Robert Armani (USA, Chicago, 'Hit Hard')
- Dj Ghost (H2o, http://www.djghost.com)
- Franky Kloeck ('The house of house', Revolution)
- Danny-C (The Twist, Highstreet)
- Michael Forzza (Exposure)
- Jan ('Man on mars', illusion)
Dit alles voor slechts € 15
4 lazers in de MAIN-AREA
Gratis eten
speciale acts
speciale effects |
|
|
| Kaidreas |
- Regi (B - Illusion, Mystique, Milk Inc., Sylver, K-Lab, Trancelucent)
hem in de main hall, dit kan mijn klein brein echt toch wel niet aan. volgens mij moet die vent daar zelf zo hard om zagen om daar te kunnen draaien.
plz plz plz plz plz.. hehe ik zie het al voor me.
anyways. ik heb beslist.. ik ga niet! |
|
|
| Xilver |
| Bleh, kga ook niet. Kmoet sowieso al ni veel van die Illusion-DJ's hebben. |
|
|
| FUSyke |
| Vorig jaar was het nog redelijk goed maar nu zie je mij daar ook niet. Alleen Airwave en Mike Koglin zijn de moeite om te gaan maar het zal toch njet zijn van de jaar:) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Not my cup of tea, dus mij ga je daar ook niet zien... |
|
|
| Eagle` |
| Altijd zelfde dj's is ook altijd niet je dat, ik ben er prolly wel bij vooral mike koglin wil ik es aan het werk horen/zien :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Altijd zelfde dj's is ook altijd niet je dat |
ik niet spreken goed ndrlnds :toothless |
|
|
|
|