return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 4)
View this Thread in Original format
Joker666
Niet ver, niet duur, free food?! :conf: , ik zal er zijn!
Minimum 5u in de main hall zullen gevuld worden door Marco V, Airwave Live, Mike Koglin, Cor Fijneman.
Ook Jan en Wout kunnen misschien nog meevallen.
De rest tja... walking around the sportpaleis :D
TOR
wat me nog steeds opvalt, is het grote aantal dj's in de main hall.. het is precies een dj contest met setjes van max. 45 min. :nervous:
Eagle`
quote:
Originally posted by FredNova
ik niet spreken goed ndrlnds :toothless


quoi que tu dis ? :p moest dus zijn niet altijd je dat, in het vervolg es nalezen wat ik zo neerlul :o



aha nog eentje voor de stopwoorden thread :D
lost_in_trance
Zijn er mensen die zouden komen? Omwillen van een familie probleem, moet ik mijn reis naar Nederlands voor T.Nu Summer Dance Event afschaffen :( Dus, zou ik dit party bezoeken in plaats van T.Nu Summer Dance Event
Eagle`
quote:
Originally posted by lost_in_trance
Zijn er mensen die zouden komen? Omwillen van een familie probleem, moet ik mijn reis naar Nederlands voor T.Nu Summer Dance Event afschaffen :( Dus, zou ik dit party bezoeken in plaats van T.Nu Summer Dance Event


je ne pense pas, il y a peut-etre une possibilité que je vais voir PvD, Nu-Nrg et Second Sun ŕ Casino en Allemagne le premier octobre et je dois un peut économiser :confused:
lost_in_trance
J'essaye d'économiser un peu de tunes aussi!! Ce serait pour aller voir Above & Beyond, Smith & Pledger & Super8 au Turnmills ŕ Londres le 30 septembre.
pooley
ben moi j'y vais.
J'ai deja reservé ma place dans le "shuttle service de tuur" :)
Champagne et des amuses-geueles compris dans le voyage :)


en oui, vandit night :/ turnmills, pas moyen pour le moment. Je cherche tjr du travail et ca n'avance pas :/
Gladius
quote:
Originally posted by lost_in_trance
J'essaye d'économiser un peu de tunes aussi!! Ce serait pour aller voir Above & Beyond, Smith & Pledger & Super8 au Turnmills ŕ Londres le 30 septembre.

woah!
TOR
je doute, comme d'habitude... :p

la seule chose qui m'intéresse un peu, c'est cette performance live de Airwave.. mais pour le reste, bof
pooley
SHARAAAAm !!!!!!!!!!!

heil für die Deutschen !

Buoyant
voor 15 euro inkom overweeg ik nog wel om te gaan eigelijk, I'll see als er nog wat volk meegaat ....
JediD4M
Ik ga normaal ook .. al ben ik bang dak zaterdag weer vroeg zal moeten werken ..

- Mike Koglin & Airwave Live is nieuw voor me = kijk ik naar uit.
- Marco V (2x gehoord) & Cor Fijneman (3x gehoord) vind ik steeds super.
- De residents kennen we al...
- Voor 15€ moogt ge gewoon niet twijfelen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement