|
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Verschiet ook wel vh negatieve imago van Illusion hier. Ik denk dat jullie de impact van deze club toch iet of wat onderschatten voor de 'trance'scene in België. Maar waar jullie absoluut gelijk in hebben is het feit dat de muziek die daar wordt gespeeld vaak voorspelbaar is en natuurlijk het doorsnee publiek ook niet altijd even stijlvol is.
|
met de kut sfeer van 16 years illusion van vorig jaar in het achterhoofd, begrijp je misschien van waar het negativisme |
|
|
| Aurélie |
Daar ben ik het mee eens , en wanneer het tempo onhoog ging en de hitjes begonnen deden ze weer allemaal mee :rolleyes: .
Ben ook toen weggegaan en in de tribunes dekking gezocht ;).
Ze hadden daar kleine eilandjes opgesteld en dan hebben we maar onder elkaar een positieve vibe gecreëerd. Ik ben wel vh type die zich daar niet dood aan ergert. Dat kan later op de fora wel :) . Daarvoor ga je niet uit tenslotte. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Daar ben ik het mee eens , en wanneer het tempo onhoog ging en de hitjes begonnen deden ze weer allemaal mee :rolleyes: .
Ben ook toen weggegaan en in de tribunes dekking gezocht ;).
Ze hadden daar kleine eilandjes opgesteld en dan hebben we maar onder elkaar een positieve vibe gecreëerd. Ik ben wel vh type die zich daar niet dood aan ergert. Dat kan later op de fora wel :) . Daarvoor ga je niet uit tenslotte. |
heb ook wel fun gehad die avond, maar het is gewoon triest, Illusion profileert zich als een trance discotheek, wordt er dan Trance gedraait apprecieren ze het niet. Toen Wout Derb draaide of Cor Traffic was de main wel mee hoor :rolleyes: |
|
|
| pooley |
Stop me bleiten micha mara en komt af :)
btw Bleiten wordt hier niet negatief bedoelt he volk van Halle :p
Mja das typisch he, waar is de reclame volop aant draaien? jim?tmf? Echt trance volk (moet ook niet altijd) komt daar niet op af.
Zal wel gezellig zijn en alst zo ni is confiskeer ik nen tap.
Ugh
wie gaat er nu allemaal van beta volk feitelijk?
Of is zo'n lijstje al gemaakt :p
<- tam in de goeie zin vant woord ofcourse |
|
|
| Zehra |
| kben serieus aant twijfelen of ik hier naartoe ga. heb vorig jaar de ganse tijd in de level gestaan en geloof me... da wil ik dus nooit meer :rolleyes: |
|
|
| Joker666 |
MAIN HALL
21:00 - 22:00 : DJ Jean
22:00 - 23:00 : DJ Kane
23:00 - 00:15 : Mike Koglin
00:15 - 01:15 : DJ Wout
01:15 - 02:45 : Marco V.
02:45 - 03:30 : DJ Regi
03:30 - 04:00 : Airwave live
04.00 - 05:00 : DJ Jan
05:00 - 06:00 : Cor Fijneman
06:00 - end : DJ Nico |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Zehra
kben serieus aant twijfelen of ik hier naartoe ga. heb vorig jaar de ganse tijd in de level gestaan en geloof me... da wil ik dus nooit meer :rolleyes: |
Vertel eens iets concreet...:)
:eek: :eyes: 21:00 - 22:00 : DJ Jean :eyes: :eek: :toothless
voor de rest toch enkele interessante namen denk ik |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Zehra
kben serieus aant twijfelen of ik hier naartoe ga. heb vorig jaar de ganse tijd in de level gestaan en geloof me... da wil ik dus nooit meer :rolleyes: |
level is goed
Sharam ! :) (neen ik val niet in herhaling) |
|
|
| Kaidreas |
ik sluit me aan bij eagle eigenlijk, het feesje van vorig jaar was gewoon een uber afknapper.
hoogte punt van de avond was voor mij toen de kus van jan johnston :D
anyways, kvind gewoon dat het volk daar precies ineens kei anders is. en ja de sfeer ook. neem nu aib iedereen loopt daar precies goed gezind rond en da stralen ze uit, vorig jaar was het op illusion zo'n donkere tint iedereen slecht gezind en met zo'n mentaliteit precies van raak me niet aan, of ge hebt lappe vast.
anyways. cor fijneman can suck my pipi. da is nu een van de slechtste dj's dat ik al gehoord heb.
15 jaar illusion. da was nog eens een feest. With my homeboy Tiesto. :D (eerste real trance feesje ooit ) |
|
|
| pooley |
We zullen zien wa het dees jaar gaat wordne he :)
Dus volgens ulle kant der alleen maar op vooruit gaan he, op wa wacht ge !
>8) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Joker666
MAIN HALL
02:45 - 03:30 : DJ Regi
|
:haha:
De Regi krijgt ocharme 45 minuten, wat een dieptepunt! Oké, het is wel het piek-uur, maar dan nog, nu kan hij met wat geluk 7 of 8 plaatjes opzetten, wat een zorgvuldig opgebouwde set zal dat niet worden seg!! :eyes: :toothless |
|
|
| TOR |
| als je op het piekuur speelt, hoef je zelf niks meer op te bouwen, de DJ ervoor heeft dat al gedaan... Marco V is de ideale opbouw voor de nieuwe Milk Inc. |
|
|
|
|