|
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| JediD4M |
en hij zal Trancelucent Feat. Regi - Lonely ook wel draaien
Persoonlijk niet zo een slecht nummer zenne.. maar ja .. das wel voorspelbaar dat dat een nr.is dat voor hem zal opzij gelegt worden. |
|
|
| lost_in_trance |
| Ik heb mijn voorverkoop ticket gekockt dus ben ik zeker om er te gaan dit keer. Ik heb behoefte om Mike Koglin in actie te zien. Het is zijn eerste prestatie in Belgium en ik kan niet hem missen. Het zal mijn derde keer met Marco V zijn (het is een hele vriendelijke een enthousiaste Dj). Cor Fijneman is goed maar niets meer te zeggen.. en Lolo (ik hoop dat we ons een dag zullen kunnen verzoenen .. :( ) |
|
|
| pooley |
| 30 minuten airwave vind ik VEEL te weinig en dat was 1 van de redenen waarom ik zeker wou gaan :/ |
|
|
| Aurélie |
| Ik vrees dat we die lange versie van Innerspace nu op ons buikje mogen schrijven :( |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
30 minuten airwave vind ik VEEL te weinig en dat was 1 van de redenen waarom ik zeker wou gaan :/ |
tis toch "live" ge mist niks |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Eagle`
tis toch "live" ge mist niks |
Ooit al een Airwave-live performance gezien dan ? Ik denk dat je beter afwacht om daarvover te oordelen. Het is niet omdat je slechte ervaringen met zulke sets hebt dat het iedere keer van dat is. |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Eagle`
tis toch "live" ge mist niks |
Ej kalf stopt me bashen of krak met de plaat he :) |
|
|
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by pooley
30 minuten airwave vind ik VEEL te weinig en dat was 1 van de redenen waarom ik zeker wou gaan :/ |
Het is niet rechtvaardig maar het is misschien een beslissing van Laurent? |
|
|
| pooley |
| Dat hij dan een dj set neerzet he :/ |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
Het is niet rechtvaardig maar het is misschien een beslissing van Laurent? |
Ik denk het niet...
Allé, zijn Green Martian live PA duurde bijna 45 minuten, waarom zou hij dan nu maar 30 minuten willen spelen? Airwave is zijn meest bekende alias, dus hij zou het publiek zeker een uur lang mee kunnen krijgen met al zijn classics! Maar misschien denkt het Illusion management daar anders over? |
|
|
| Joker666 |
Ik vind de draaitijd voor de guest dj's te kort. Had meer gehoopt op 2u Marco V, 1,5u Mike Koglin en 1,5u Cor Fijneman. En Airwave live zou toch ook een uur mogen zijn.
Voor de rest veel te veel Illusion residents in de main hall. Het is natuurlijk een feestje van Illusion dus min of meer begrijpelijk.
Echt nog geen idee of ik ga, de prijs is natuurlijk interessant! |
|
|
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by Joker666
Echt nog geen idee of ik ga, de prijs is natuurlijk interessant! |
en de voedsel is gratis! :tongue3 |
|
|
|
|