|
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Mannaerts
Das de Mommaerts ;)
Merci FredNova |
:eyes: WTF :whip: :p
Speel'k mee in Chris & Co ofwa, he he :D Is da nie diene kerel van de natuur, ma zijne voornaam ontschiet mij ff :o |
|
|
| pooley |
Ge moet is roepen en ze komt af :)
Mike was inderdaad vetjes \o/ en de level was gewoon het toppunt :)
btw, wa studeert gij in leuven? |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zow had de trein 3 weken vertraging of wat ? :p |
Lol , neen eigenlijk niet. Heb pas internet op men kot hier in Antwerpen. Daarom ook dat ik er niets meer over gepost heb. Maar blijkbaar was Pooley nieuwsgierig naar mijn mening :). Onder het motto ; u vraagt , u krijgt nietwaar :o . |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by pooley
btw, wa studeert gij in leuven? |
Ik studeer niet in Leuven , ik woon wel in de omgeving van Leuven :thepirate . Zit nu op kot in Antwerpen voor men eerste jaar communicatiewetenschappen.
Misschien leuk om te weten voor de rest : Beta's wat studeren jullie allemaal ? Of allemaal al aan het werk :cool: ? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Ik studeer niet in Leuven , ik woon wel in de omgeving van Leuven :thepirate . Zit nu op kot in Antwerpen voor men eerste jaar communicatiewetenschappen.
Misschien leuk om te weten voor de rest : Beta's wat studeren jullie allemaal ? Of allemaal al aan het werk :cool: ? |
What are the odds... ik zit in Antwerpen in mijn 2de kan Communicatiewetenschappen! :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Ik studeer niet in Leuven , ik woon wel in de omgeving van Leuven :thepirate . Zit nu op kot in Antwerpen voor men eerste jaar communicatiewetenschappen.
Misschien leuk om te weten voor de rest : Beta's wat studeren jullie allemaal ? Of allemaal al aan het werk :cool: ? |
Ik werk in het huis van de sport in Berchem, vlak naast brouwerij de Koninck. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Ik studeer niet in Leuven , ik woon wel in de omgeving van Leuven :thepirate . Zit nu op kot in Antwerpen voor men eerste jaar communicatiewetenschappen.
Misschien leuk om te weten voor de rest : Beta's wat studeren jullie allemaal ? Of allemaal al aan het werk :cool: ? |
Vorig jaar afgestudeerd, werk nu als webdeveloper bij Skynet. |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Misschien leuk om te weten voor de rest : Beta's wat studeren jullie allemaal ? Of allemaal al aan het werk :cool: ? |
Ik werk als bediende-verkoper bij Colruyt in de winkel van Sint-Pieters-Leeuw |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
What are the odds... ik zit in Antwerpen in mijn 2de kan Communicatiewetenschappen! :D |
Nice :) ! Tips ????? Keten in de buurt ? What to do and what not ? |
|
|
| Kaidreas |
ik sta in den bouw. :D
@ pooley: "ge moet is roepen en dan komt ze"
bwhahahaha precies de poppekast... jan klaaaaaase |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
bwhahahaha precies de poppekast... jan klaaaaaase |
:D 'De film van Ome Willem'
verdorie we wijken weer af...:o |
|
|
| Kaidreas |
deze duim op deze duim. :D
joepiedepoepie
aaaaah die ome willem toch. ja sorry jedi.kben master in offtopicen |
|
|
|
|