return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 2)
View this Thread in Original format
pooley
quote:
Originally posted by SilentEagle
Mais ouuuiii, c'est ca!


correctement mon ami.
On y va, ouais ouais a l'aise.

casse croute dans la chaqoisje
Meltoz
Voorlopig twijfel'k toch nog fel zene en dan om de volgende reden: Zou alleen gaan voor de eerste 5 namen hieronder met de verschillende nationaliteiten, ma heb 3/5 al gezien, dus zou'k nog ne effort kunnen doen voor Airwave en Mike Koglin...

- Marco V (NL)
- Cor Fijneman (NL)
- DJ M.I.K.E. (B)
- Airwave Live (B)
- Mike Koglin (UK)

Ma als'k dan deze namen zie en'k denk terug aan verleden jaar :o, dan pas'k ervoor, omda da typisch Belgisch is en da BASS'ke moe BOENKEN he... Ik ben die mannen geen verwijd naar hun oren aan't gooien (voor ik hier iemand achter mij aan krijg), zij bespelen het publiek goed, omda ze da ok willen, ma ikke ni :(

- Jan (Illusion)
- Wout (Illusion)
- Jean (Illusion)
- Kane (Illusion)
- Nico (Illusion)
Buoyant
quote:
Originally posted by FredNova
heb overlaatst samen met airwave gedraaid
en die kerel is dus wel heel goed :)

/me present


dat dacht ik ook, maar live is dan nog net iets anders, niet ?

kheb voorlopig toch nie zo'n goeie ervaringen met live optredens (ook al waren die van MIKE, Chicane of Rank 1, voor mij liever wa plaatjes draaien.
Phortastic
quote:
Originally posted by Eagle`
Line-up voor 17jr:

when: 24th of september
where: Sport Paleis Antwerp

• The level:
- David (Illusion)
- Christophe (Illusion)
• The Ground level:
- Marco V (NL)
- Cor Fijneman (NL)
- DJ M.I.K.E. (B)
- Airwave Live (B)
- Mike Koglin (UK)
- Jan (Illusion)
- Wout (Illusion)
- Jean (Illusion)
- Kane (Illusion)
- Nico (Illusion)


Die Illusion mannen zeggen me zowiezo niets.
Marco V vind ik lately zeer hard en techno draaien. Totaal mijn stijl niet meer.
Airwave LIVE staat me ook niet echt aan. Jammer dat het geen gewone set is :(
Cor Fijneman lol. Dieje gast heeft gewoon GEEN uitstraling. Die draait goed vind ik maar om die bezig te zien heb ik geen behoefte aan. Totaal geen bezieling.
Dan schiet nog Mike en Koglin over.
Die 2 zou ik wel willen zien ja.
Moet er nog es over nadenken of ik ga :)
Joker666
Positief:
Marco V, Cor Fijneman zijn altijd wel super! (en het is weeral enige tijd geleden dat ik van beide nog eens setje zag)
Ook MIKE en Airwave laten altijd een positieve indruk achter.
Mike Koglin.

Negatief:
TE veel illusion residents in de main hall!!!! met bijkomend nadeel dat alle dj sets vrij kort zullen worden.
Voor mij ook liever geen live toestanden.

Alles zal dus afhangen van de prijs, de definitieve line up en time table!
CygnusX
Hmmm, Mike Koglin :)

Mike Koglin @ Transcend 2004

01. Brisky Vs Coleman - Prototype One
02. Mike Koglin & UTO - Time
03. Cern - The Message (Northern Mix) :crazy:
04. Floyd - 4Ever (Deep Dub)
05. Mike Koglin Feat. Marine - Another World (Original Mix)
06. Ron van den Beuken - Timeless (Ron van den Beuken Remix)
07. Lost Tribe - Gamemaster (Michael Woods Remix)
08. Albert Vorne - Indigo Sky
09. Chicane - Saltwater (unknown remix)
10. KS Vs UTO - U.T.O

Dat ziet er behoorlijk mijn smaak uit :D

De rest is oké (geen idee wat ik van Airwave moet verwachten). We zullen zien, het zal waarschijnlijk toch AiB Outdoor worden :)
FUSyke
Of ik er naartoe ga weet ik nog niet. Vorig jaar ben ik naar 16 years illusion geweest en niet naar AIB, van de jaar zal het omgekeerd zijn denk ik.

Over het feit dat het event veel volk zal lokken heb ik mijn twijfels. Illusion heeft een grote aanhang maar omdat er geen echte grote naam is denk ik dat er niet evenveel volk zal zijn als bijvoorbeeld vorig jaar.
TOR
afgezien van Cor is dit best een goeie line-up... wel jammer dat er zoveel DJ's zullen draaien.

ik overweeg toch wel om te gaan.

nu ja, is pas eind september... genoeg tijd om te beslissen.
Eagle`
quote:
Originally posted by Phortastic
Die Illusion mannen zeggen me zowiezo niets.
Marco V vind ik lately zeer hard en techno draaien. Totaal mijn stijl niet meer.
Airwave LIVE staat me ook niet echt aan. Jammer dat het geen gewone set is :(
Cor Fijneman lol. Dieje gast heeft gewoon GEEN uitstraling. Die draait goed vind ik maar om die bezig te zien heb ik geen behoefte aan. Totaal geen bezieling.
Dan schiet nog Mike en Koglin over.
Die 2 zou ik wel willen zien ja.
Moet er nog es over nadenken of ik ga :)


Marco V en Cor draaien beide hard, publiek zal 95% zeker goed vinden, vorig jaar was het ook maar dooie boel tijdens armin, tot cor begon. Trieste publiek als jet mij vraagt :rolleyes:
Zehra
quote:
Originally posted by Eagle`
Marco V en Cor draaien beide hard, publiek zal 95% zeker goed vinden, vorig jaar was het ook maar dooie boel tijdens armin, tot cor begon. Trieste publiek als jet mij vraagt :rolleyes:


welcome to belgium... :rolleyes:

Kaidreas
zoals ik gisteren tegen Tor al zei.
voor marco v en cor fijneman... liever niet maar mike koglin, airwave en mike. wel misschien als ik een auto heb, dat ik achter af gewoon vertrek. hopelijk spelen die direct achter elkaar :D
Gladius
quote:
Originally posted by Eagle`
Marco V en Cor draaien beide hard, publiek zal 95% zeker goed vinden, vorig jaar was het ook maar dooie boel tijdens armin, tot cor begon. Trieste publiek als jet mij vraagt :rolleyes:

mja idd

quote:
zoals ik gisteren tegen Tor al zei.
voor marco v en cor fijneman... liever niet maar mike koglin, airwave en mike. wel misschien als ik een auto heb, dat ik achter af gewoon vertrek. hopelijk spelen die direct achter elkaar

jah ik zit ook te twijfelen om deze redenen. Als de prijs meevalt kom ik gewoon met de fiets, kan ik zien wanneer ik doorga. Airwave heb ik nog nooit gezien, en Mike Koglin wil ik ZEKER zien, echt goeie keuze om eens ne semi-topper te kiezen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement