|
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| JediD4M |

:D
.. ksnapte niet dat die kerel van mij ne foto wou trekken..
.. met zo ne stoeme kop als de mijne .. :rolleyes:
.. kmoet van foto's nemen van mij niet zo weten .. toch niet als ik er alleen op sta.. misschien daarmee .. kzal volgende keer liefjes lachen .. zodat den Dries niet schrikt als er hier weer één van die Beta's ne foto vind. ;) |
|
|
| Kaidreas |
hehehe, joy.
ik heb het ook niet zo voor foto's van mij eigenlijk, ge staat er toch alleen maar slecht op (meestal toch) |
|
|
| Hydra |
Zalig feestje! :) Beter dan vorig jaar vond ik. Wout vond ik best wel goed en kreeg ook veel aandacht (lasers gingen bij hem aan). Vond ik wel raar maarja t'is dan ook een feestje voor de Illusion DJ's. Maar dan die Regi oh my god... te zielig voor woorden gewoon. En hij moet ook eens zijn bakkes leren houden, zowel tijdens zijn eigen set als die van anderen (DJ Jan). Het grappigste vond ik toch wel toen die apekop riep "Come on beautiful people!!!!!" ofzoiets :)
Ook effe naar retro gaan zien, daar heel het setje van Robert Armani meegedaan (had daarna wel effe verfrissing nodig). Toch wel spijtig dat hij het 10 minuten te vroeg afbolde. Maar het soundsysteem was inderdaad wel héél erg slecht daar.
lost-in-trance it was nice meeting you! Hope you enjoyed mike koglin ;) |
|
|
| pooley |
Kheb u daar ni gezien hydra :/
Volgende keer moete u gsm nummer ma is geven :) |
|
|
| Mannaerts |
Awel ik vond het een vet feesje !!!
En ik vond Marco V iets minder dan ik had verwacht maar dien accapella in UN vond ik wel goe en kan ielmand mij de versie of titel van dien accapella geven ?
thx |
|
|
| Kaidreas |
| ^hahahaha. de mannearts is da nie ene van chris en co?:D |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Mannaerts
dien accapella in UN vond ik wel goe en kan ielmand mij de versie of titel van dien accapella geven ?
thx |
Friday Night Posse - Right & exact nation
pas met hopen herdrukt (bootleg) |
|
|
| Mannaerts |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^hahahaha. de mannearts is da nie ene van chris en co?:D |
Das de Mommaerts ;)
Merci FredNova |
|
|
| TOR |
| quote: | Club Mystique (Vosselaar) (BE) heeft beslist hun concept te wijzigen. De samenwerking met de illusion dj's loopt daarbij ten einde.
Aangezien de trance-stijl van de Illusion dj's niet overeenkwam met de hardstyle- en hardtrance-wensen van het cliënteel uit de Turnhoutse regio, werd er gekozen voor een totale ommekeer: Club Mystique zal dus vanaf 1 OKTOBER 2004 met een volledig nieuw concept starten.
Het nieuwe format van de club zal bestaan uit Hardstyle op vrijdag en Hardtrance/Dance/Retro op zaterdag. Club Mystique zal in het nieuwe concept eigen DJ-talenten naar voor brengen. Op zaterdag zal er tevens een tweede ruimte geopend zijn. Daar zal groove en ambi-muziek gedraaid worden.
De officiële lancering van het nieuwe concept zal gebeuren op 12 en 13 november 2004. MAAR zoals reeds gezegd zal de club niet sluiten. U kan dus al vanaf 1 oktober terecht in het nieuwe concept. Het officiële startschot zal gegeven worden met tal van bekende nationale en internationale guest-DJ's. Verdere informatie hierover zal zeker volgen ! |
*zucht* we mogen trance nu wel helemaal vergeten in België. :( |
|
|
| Kaidreas |
wa heb ik gezegd, turnhout just loves hardstyle.
en ik ga ze volgende week deep prog geven, oei oei, wa gaat da geven :D
ik zag het de laatsten tijd al wel.. darkraver en stuff allemaal in de mystique, mijn neus vond al dat er iets niet goed rook. :D |
|
|
| pooley |
| mai, daar gaat de laatste vestiging van beetje quality trance :/ |
|
|
| Jasperovitsj |
| Geen wonder dat M.I.K.E. zegt dat de Belgische trance-scene zo rot als iets is...:( |
|
|
|
|