return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 13)
View this Thread in Original format
Buoyant
quote:
Originally posted by Hydra
Het grappigste vond ik toch wel toen die apekop riep "Come on beautiful people!!!!!" ofzoiets :)


tis Come on Illusion People, hij roept altijd hetzelfde toch
pooley
Heeft ze alle 2 geroepen
Comon illusion people wanneer hij in den obsession aant draaien was, man man man GOE BEZIG !
TIMBA
weet er iemand welk dat liedje was dat MArco V draaide in zijn set, dat liedje waar het echt volledig still werd en ge dan dan zo een hele lage beat hoort die een paar keer herhaalt en dan ineens gooit alles open en dan draaid da lieke op volle toeren... echt stoer liedje maar weet de titel niet. Hij heeft het ook gedraaid op Mysteryland 2004. Als je de set hebt beluisterd via internet (gedld) dan is het het laatste liedje, voor dien Cafe del Mar welteverstaan
Real
Marco V Live At Mysteryland 21-08-2004
....
10 ID
11 4 Clubbers - Sonar (Club Mix)
12 Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Remix)
TIMBA
quote:
Originally posted by Real
Marco V Live At Mysteryland 21-08-2004
....
10 ID
11 4 Clubbers - Sonar (Club Mix)
12 Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Remix)
thx for the quick answer...

You know the track? 4 clubbers...
Real
nee ik ken het nie :)
djcresto
quote:
Originally posted by TIMBA
weet er iemand welk dat liedje was dat MArco V draaide in zijn set, dat liedje waar het echt volledig still werd en ge dan dan zo een hele lage beat hoort die een paar keer herhaalt en dan ineens gooit alles open en dan draaid da lieke op volle toeren... echt stoer liedje maar weet de titel niet. Hij heeft het ook gedraaid op Mysteryland 2004. Als je de set hebt beluisterd via internet (gedld) dan is het het laatste liedje, voor dien Cafe del Mar welteverstaan


Marco V - Recovered?
TIMBA
quote:
Originally posted by Real
nee ik ken het nie :)
Kun je me die volledige tracklist geven van Marco's set op mysteryland 2004 ????

thx
pooley
Waar zit Aurélie, die heeft haar mening nog niet gegeven over Illusion:re :)
Aurélie
Hier komt ie dan , Pooley :) . Ik vond het een goed feestje eigenlijk. Zeker en vast voor die 15 euro. Heb spijtig genoeg Mike Koglin gemist ( klotevrienden die niet op tijd waren :whip: ). De avond begon dus met een iets minder humeur hierdoor. Maar heb het niet lang aan men hartje laten komen want Marco V , Airwave en Nico hebben heerlijke sets neergezet.

Die live-act was van dichtbij misschien wat raar , heb hier niet veel van gemerkt want zat toen helemaal vanachter in de zaal. Ik moet zeggen in tegenstelling tot vele Beta's ben ik wel te vinden voor zulke acts. Na M.I.K.E , Ferry op Fast Forward werd ik terug aangenaam verrast. Ja het is anders , maar de songs blijven overeind en dat is wat telt. Loos was het wel dat de keet stilviel als er kwalitatief spul werd gedraaid. Maar dat was te verwachten. Feestje maak je zoals reeds gezegd nog steeds zelf.

Heb ook geregeld in Level vertoefd en het was er heel gezellig. Ik moest echt hard rennen toen ik Regi hoorde draaien :p . Nu ik blijf er wel bij Regi heeft echt wel (vooral commercieel) veel talent. Check Subsunday - So good (Cor Fijneman remix), Maar zet em voor een grote massa als dj en hij krijgt et een beetje hoog in zen bol en hangt em de hitjesslet uit. Ben onlangs naar Illusion cruise geweest en daar heeft hij bv wel goed gedraaid. Yimanya , innerspace , Bt-remember , hij speelde ze allemaal. Maar was meer een intiem feestje voor zo'n 500 man is dus niet echt vergelijkbaar.

Geluid was zeer goed in vergelijking met Antwerp is burning. Minpunt was wel dat de tribunes niet open waren. Was er op gegeven momenten iets te druk daar beneden. Retrohall ben ik niet geweest maar vermoed niet dat dit veel soeps was. Conclusie : geslaagd (voor Belgische normen :toothless ) Feestje !!!

JediD4M
quote:
Originally posted by Aurélie
Heb spijtig genoeg Mike Koglin gemist ( klotevrienden die niet op tijd waren :whip: ). De avond begon dus met een iets minder humeur hierdoor.

Tja das jammer want die was voor mij superb!

Hey, Moet ge volgende keer met één van de Beta's meekomen, zitten nogal wat vroege vogels tussen. ;)
Eagle`
quote:
Originally posted by Aurélie
Hier komt ie dan



zow had de trein 3 weken vertraging of wat ? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Privacy Statement