|
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Lolo you only goinjg to play a 30 mins live act?
Comon, you can do better :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
Feestje ce soir.
Peis da echt iedereen vip tickets heeft :) |
veel vip is er dan meer aan eh
aja tsportpaleis mag op zijn tellen beginnen passen
www.ethiasarena.be
tis klaar dat kleine zaaltje in Hasselt |
|
|
| pooley |
| neu , I don't care, zetelkes ! |
|
|
| Aurélie |
| Denk et ook , ik ga in ieder geval aanwezig zijn 'Vip' :) |
|
|
| pooley |
Wa houdt dat weer in vip?
1 glas champagne (yeej? :p) en? |
|
|
| Aurélie |
| Geen flauw idee , iedereen van men vrienden ging loze 'vip' , du ik kon niet achterblijven (groepsdruk you know :p ). Ga daar toch niet lang vertoeven hoor ;) . Tot straks |
|
|
| pooley |
| Tijd om is men planning op te stellen |
|
|
| Aurélie |
| Lonkt de ghostzaal zoo hard dan :D ? |
|
|
| pooley |
21:00 - 00:00 : Level : David & Christophe & Jean
met sprongen naar
23:00 - 00:15: Mike Koglin
00:00 - 02:00: Sharam Jey !!
Af en toe is naar de Marco gaan, valt te zien hoe Sharam is :)
02.00 - 02.45: Marco V
level prolly of die andere hardhouse zaal opzoeken
03:30 - 04:00: AIRWAVE LIVE !!!! go Lolo
Dan uitbollen
maja das allemaal weer theoretisch, als ze ergens 2 suckliedjes achter mekaar spelen zenk daar ook wel weg:)
edit: Kwil daar wel is gaan zien, der staat 100% retro ma DJ's zoals de Jan spelen ook retro dus da loopt wa over :)
stampen? hell no :p
edit2: en ja kzen ni alleen daar dus ga ni den egoist uithangen en alleen mijn zin doen :) |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by pooley
maja das allemaal weer theoretisch, als ze ergens 2 suckliedjes achter mekaar spelen zenk daar ook wel weg:) |
Stoer :cool:;) |
|
|
| pooley |
ma enfin, niks te stoer ;-), logisch toch?!
ugh |
|
|
| Aurélie |
| Tuurlijk :) Was geen verwijt hoor ! |
|
|
|
|