|
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
om diee food zoude alleen al gaan feitelijk daar voor de gratuit hamburgers en hotdogs in uw botte slaan kewl
@ Aurélie : nee niet van airwave mo algemeen neem nu laatst mike op AiB vonk ook zuigen tbh :o
@poolster: hoer toch op met uw persoonlijke bedreigingen, foorwijf :p |
|
|
| pooley |
als het ware kom ik just van de foor.
Paar pintjes, de mannen zien schieten voor de meest lelijke prijs.
Aaah druivenfeesten zijn weer gedaan dees jaar :) (en ik ben veel geld kwijt en veel killos derbij.
Damn you vettigen brol en pinkes |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Ik vrees dat we die lange versie van Innerspace nu op ons buikje mogen schrijven :( |
Geen idee, hij komt hier soms ook eens piepen, heeft zelfs een ID dacht ik, euhm ge weet nooit dat hij het gelezen heeft. ;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
als het ware kom ik just van de foor.
Paar pintjes, de mannen zien scheiten voor d emeest lelijke prijs.
Aaah druivenfeesten zijn weer gedaan dees jaar :) (en ik ben veel geld kwijt en veel killos derbij.
Damn you vettigen brom en pinkes |
ah dedju just had den barre gebeld omdak normaal bij hem thuis men cage ging symmoliseren, mo hij zat in hoeilaart op de jaremet, just.
nog efkes en tis hier in dworp,woei
mja wa killokes bij da mag wel is eh, niks bove een goe fondke leggen met wa vettigen drap en derna een stuk in botte zuipe. You're teh man pool ;) |
|
|
| pooley |
sstt too much information
en lacht me een ander |
|
|
| Hydra |
| mij kunt ge er ook verwachten! :) |
|
|
| pooley |
Kzal u daar dan misschien zien he dude!
Hoeveel zijnt er nu van hier, ni veel zeker |
|
|
| Gladius |
| nondedjol, das nu bezig. En ik nog twijfelen of ik zou gaan. Toeme! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
nondedjol, das nu bezig. En ik nog twijfelen of ik zou gaan. Toeme! |
Euhm, is da ni morgenavond? :conf: |
|
|
| djcresto |
| tis wel goed gezien natuurlijk, door dit en studio 54 samen te laten vallen kunnen ze veel besparen op de kosten van de installatie die dan minder dagen moet gehuurd worden, slechts 1x opstellingskosten etc. |
|
|
| pooley |
Feestje ce soir.
Peis da echt iedereen vip tickets heeft :) |
|
|
|
|