|
De verkoop thread (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ NIC
Waarom? |
Niet een beetje veel voor een G3? |
|
|
| DJ NIC |
Ok ik verkoop hem voor 500 euro
Nico |
|
|
| Kaidreas |
^hehehehe das wel ineens 250 euro van de prijs e jos :p
anyways... voor mij geen mac opt moment. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ NIC
Ok ik verkoop hem voor 500 euro
Nico |
TOEMAAR, als ik dat even goed uitreken dan is dat al snel 250 euro......dat gaat wel snel naar beneden. Heb je misschien een foto van dat ding? specificaties misschien?
Trouwens....500 euro? meen je dat serieus? |
|
|
| DJ NIC |
nee heb geen foto maar nog in zeer goede staat
heb hem alleen gebruikt in mijn studio vroeger die nu helemaal verkocht is
Nico |
|
|
| DJ NIC |
dus 500 euro is de prijs
en ik meen het
300-MHz powerpc g3 risc processor
512 KB level2 backside cache
64 MB SDRAM
ATI RAGE 128 grafische kaart
16 MB SDRAM videogeheugen
ultra ATA harde schijf van 6GB (5400 rpm)
Cd romspeler met 24 voudige snelheid
2 firewire poorten
2 usb poorten
4 industriestandaard PCI-uitbreidings-sleuven
2 uitbreidingsnissen voor opslagapparaten
Nico |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ NIC
dus 500 euro is de prijs
en ik meen het
300-MHz powerpc g3 risc processor
512 KB level2 backside cache
64 MB SDRAM
ATI RAGE 128 grafische kaart
16 MB SDRAM videogeheugen
ultra ATA harde schijf van 6GB (5400 rpm)
Cd romspeler met 24 voudige snelheid
2 firewire poorten
2 usb poorten
4 industriestandaard PCI-uitbreidings-sleuven
2 uitbreidingsnissen voor opslagapparaten
Nico |
Nou kerel, ik kan je uit je droom halen want zo'n systeem staat te koop voor 150 euro. En dat is nog de vraagprijs dus dat zal me max 120 euro gaan kosten. |
|
|
| Wildfir3 |
mac ofte geen mac, maar ik heb dit weekend voor mijn ma in elkaar gestoken:
mobo'tje met onboard 8mb grafische kaart (asus ding)
celeron 2,5gig
256 ram
120 gig HD (7200 RPM)
onboard geluidskaartje
netwerk, usb, firewire, alles derop en aan
en da voor 320 eurootjes
om maar te zeggen... :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nou kerel, ik kan je uit je droom halen want zo'n systeem staat te koop voor 150 euro. En dat is nog de vraagprijs dus dat zal me max 120 euro gaan kosten. |
wut she said |
|
|
| Phortastic |
raar da ge bepaalde mensen enkel ziet als ze ne thread openen voor ofwel reclame te maken ofwel om iets te verkopen :rolleyes:
EDIT: da heb ik gepost toen dit nog een aparte thread was voor de duidelijkheid :p |
|
|
| Push2005 |
Ik verkoop dit plaatje die ik niemeer nodig heb; want ik heb die op cd gevonden. Plaat is nooit gebruikt geweest:
Fred Baker Vs. Keyboard Kids - All Of Us
Iemand geïnteresseerd; pm me ;) |
|
|
| lost_in_trance |
en nog negen platen en twee CD's
Quadran feat Tasha - The Love I Lost (Bonzai Trance Progressive)
Antidote - Paraglider / Teleporting (Progrez)
Antidote - Sciabada (Progrez)
Quadran - No Air (Bonzai Trance Progressive)
Quadran - Eternally (Bonzai Classics)
Pole Folder & CP - Dust (Disc 2) (Bedrock)
Yves Deruyter - Back To Earth (CD5) (Bonzai UK)
Cloud City - Feel The Force (Yeti)
Ton T.B - Dream Machine (CD5) (Black-hole)
Edvika - Sometimes (Full Access)
Rank 1 - Breathing (Airwave)(Part 2) -> Push Vocal, Dub & Breaks Dub Mixes (Clubgrooves) |
|
|
|
|