|
De verkoop thread (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Meer ist alleszinds nie waard... Zo'n stuk antiek :tongue2 |
nonsens. Ik scheur er sowieso al men broek aan!:mad:
(zeg niet dat ge dat niet zag aankomen :toothless ) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Meer ist alleszinds nie waard... Zo'n stuk antiek :tongue2 |
:whip: |
|
|
| Sh!fty |
ik verkoop deze
John Marks - Tracking
Sample (zit als 2de in de player op de website)
Hij is nog nieuw, doe em weg omdat ik die dubbel heb
Prijs 2€
Doe ook nog een aantal vinyl weg:
ASOT 2004 - sampler 1
ASOT 2004 - sampler 2
ASOT 2004 - sampler 3
The thrillseekers - synesthesia (Pulser/Mesh remixes)
Delerium - The silence (Filterheads + Above & Beyond remix)
Drunkenmonkey - Calabria (nieuw)
Drunkenmonkey - Gehts noch (nieuw)
Armand van helden - my my my
The Fuse lp - 3 of 8
Three Drives on a vinyl - Greece
Icone - sweet sorrow
Dj Frank - The plumber
en nog een paar techno records ... |
|
|
| _Jedi |
CD:
Zillion 12 Mix (5 euro) verzending incl. |
|
|
| Tutti |

Label: Superfly
Catalog#: SUPERFLY 20020
Format: 12"
Country: Germany
Released: 1998
Genre: Electronic
Style: Trance
Tracklisting:
A Skydive Sample
B Skydive (X-Static Opera Remix)
Splinternieuw exemplaar! Bieden kan hier met 1 euro als startbod. |
|
|
| dj Elof |
Ik verkoop ook wat vinyl - wegens plaatsgebrek. Er zit wat van alles tussen, maar mainly trance. Veel niet- of nauwelijks gespeelde zaken. Ondertussen een 475 nummers on-line:
www.djelof.be/vinyl
De lijst wordt nog continu upgedate. |
|
|
| dj Elof |
| EDIT: dubbele post. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by dj Elof
EDIT: dubbele post. |
amateur :toothless |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Ik verkoop ook wat vinyl - wegens plaatsgebrek. Er zit wat van alles tussen, maar mainly trance. Veel niet- of nauwelijks gespeelde zaken. Ondertussen een 475 nummers on-line:
www.djelof.be/vinyl
De lijst wordt nog continu upgedate. |
Daar zitten wel een paar lekkere nummers tussen :crazy:
on the other hand:
"D-Me - Oh o o o oh ooh "
wtf? :D |
|
|
| Real |
| Die heb ik ook ooit nog op plaat gehad. :wtf: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
nonsens. Ik scheur er sowieso al men broek aan!:mad:
(zeg niet dat ge dat niet zag aankomen :toothless ) |
goeike :p |
|
|
|
|