|
De verkoop thread (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Toni_D2 |
4 maanden een piep? Je bent toch nog naar de dokter gegaan, neem ik aan?
Een halfuurtje per dag naar je i-pod luisteren, is ook zeer slecht voor je oren. |
|
|
| Tiger777 |
| Dokters zien daar niks aan... Das omdat er trilharen beschadigd zijn. Trilharen hebben een lengte van 5µm :rolleyes: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik heb eigenlijk nog nooit gevonden dat muziek ergens te hard staat ze :conf: |
dan moet je es meekomen naar de Asta :D
geluid was idd perfect op TE. ik heb graag de muziek luid, dan heb je echt gevoel dat je "erin" zit, if you know what i mean..
vervelend wordt het wel als de dj's in het rood gaan en er vanalles door elkaar gaat klinken. maar te stil is net zo vervelend, er valt veel energie weg daardoor. |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ni meer of ni minder als zonder. Achtergrond wordt even sterk gedempt als voorgrond. |
ma als ge nah bv op toilet (waar je amper muziek hoort) iets zegt, dan hoort ge elkander nog? |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
ma als ge nah bv op toilet (waar je amper muziek hoort) iets zegt, dan hoort ge elkander nog? |
Waarschijnlijk wel, aangezien het effect van luide muziek niet direct overgaat. Maw, waarschijnlijk roep je in die toiletten nog evenhard als binnen :p |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by TOR
geluid was idd perfect op TE. |
bij Armada stond het voor mij toch wel te hard hoor (tijdens M.I.K.E. alleszins, op andere momenten zou ik het ni weten). Is ook de reden waarom wij niet helemaal vooraan stonden. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
geluid was idd perfect op TE. ik heb graag de muziek luid, dan heb je echt gevoel dat je "erin" zit, if you know what i mean..
|
Dat heb ik ook maar vond de muziek bij Armada echt luid staan. Zeker in het begin bij Perry viel het mij hard op. Men darmen keerden langs alle kanten :p En ik ben de Asta wel al gewoon :D |
|
|
| lost_in_trance |
5 euro per item
Dave Swayze - The Travel EP (Part 2) (Yeti)
8 Wonders - The Morning After (Somatic Sense)
Re:Locate / Empyreal Sun - Volume One (Recreate Sounds)
B4 - Onde (Progrez)
Subsphere - Infinite (Green Martian)
Azior - Sunset At Myvatn (Green Martian)
Joker Jam - Traffic (Green Martian)
Energy 52 - Cafe Del Mar 2002 Remixes (Bonzai Trance Progressive)
Quadran - Eternally (Bonzai Classics)
Plastic Angel vs. 2 Players - Supreme (Afterglow)
M.I.K.E.- Futurism (Zounds)
Absolute - Stereosex (Tripomatic)
Edvika - Sometimes (Full Access) |
|
|
| FUSyke |
[TK] Praga Khan - Code Red 2 tickets voor 25€!!!
Datum: woensdag 29/03
Plaats: Capitole Gent
De prijs voor een ticket is 25€.
Bij mij krijg je 2 tickets voor 25€!!!
Als je interesse hebt > PM mij!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Had ge nu een paar dagen geleden hier niet gepost dat ge die tickets gewonnen had? :conf: |
|
|
| Antony |
| ge moogter iet aan verdienen eh, al heb ik men 2 plaatsjes voor armin in larocca wel gratis weggegeven :o |
|
|
|
|