|
De verkoop thread (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| Dimitri |
[TK] Pioneer Cdj 800 & 1000 2 & 3 jaar oud
volledig in goede staat originele doos aankoopbewijs + handleidingen
reden aankoop Dn-S3500 na de dj beurs volledig verkocht + dan heb ik 2 maal dezelfde spelers
prijs over 1 te komen
 |
|
|
| domineesje |
| Hoeveel had je op zijn minst graag had? |
|
|
| Dimitri |
voor de 2 samen 1000 €
groetjes
dimi |
|
|
| Config |
| alsek de funds had dan stond ik al lang voor de deur :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Config
alsek de funds had dan stond ik al lang voor de deur :p |
|
|
|
| eieregooie |
| idd, da's niet veel geld :eyes: |
|
|
| mellow_head |
| Hoeveel heeft da origineel gekost vermits het 2-3 jaar oud is? |
|
|
| eieregooie |
| Tegen de 2000 gok ik zo... |
|
|
| Dimitri |
de 1000 1500 E
de 800 1000 E
greetz
dimi |
|
|
| mellow_head |
| Vette plaat Domi :) keb die alleen op mp3 |
|
|
|
|