|
De verkoop thread (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Sh!fty |
Auction 1
Auction 2
Die kerels verkopen hun tranceplaten voor 2€ startbod,
als je slim bent kun je een graantje meepikken, en ze wonen dicht bij elkaar => 1 keer shipping betalen |
|
|
| Sh!fty |
Weet er iemand waar je oordopjes kunt kopen?
geen 2de hands items plz :p |
|
|
| Antony |
| kende niemand da in een fabriek werkt ofzo? in ziekenhuizen krijde die ook normaal makkelijk mee asge voor ne scan ga :p |
|
|
| Sh!fty |
| ken nie echt fabrieksvolk, alleen een paar mense waarbij ik vakantiewerk doe, das meestal maar raar volk, no offence :) |
|
|
| Antony |
| heb vakantiewerk gedaan op Opel Belgium, en daar hangen van die grote kokers aan de muren, vol :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Weet er iemand waar je oordopjes kunt kopen?
geen 2de hands items plz :p |
Hier heb ik de mijne gekocht en ik ben er zeer tevreden over : http://anjunabeats.com/xcart/produc...68&cat=0&page=1
Echte Above & Beyond oordopjes :eyespop: :D ;)
Ps: Momenteel weer sold out, maar dat zal waarschijnlijk maar voor even zijn. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Weet er iemand waar je oordopjes kunt kopen?
geen 2de hands items plz :p |
Daar ben ik momenteel ook naar op zoek. Liefst zo subtiel mogelijk :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hier heb ik de mijne gekocht en ik ben er zeer tevreden over : http://anjunabeats.com/xcart/produc...68&cat=0&page=1
Echte Above & Beyond oordopjes :eyespop: :D ;)
Ps: Momenteel weer sold out, maar dat zal waarschijnlijk maar voor even zijn. |
Om al hun kaas buiten te houden
sorry inkopperke :p |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hier heb ik de mijne gekocht en ik ben er zeer tevreden over : http://anjunabeats.com/xcart/produc...68&cat=0&page=1
Echte Above & Beyond oordopjes :eyespop: :D ;)
Ps: Momenteel weer sold out, maar dat zal waarschijnlijk maar voor even zijn. |
14 Pounds = bekan 20 € ???
das wel een bekke duur, tis ma voor mijn lawaaierige bovenburen
de klassieke oordopjes zijn voor mij ook al ok zene |
|
|
| Nabistai |
| Voor mij niet trouwens :D Als iemand weet waar ik online kwaliteitsvolle oordopjes kan bestellen :) |
|
|
|
|