|
De verkoop thread (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| Dat hebben zal mss geen probleem zijn, maar ze verkopen :nervous: of waar ik ze kan vinden is't ook goed :) |
|
|
| Dj LPG |
op de 2e Heaven sampler als ge die nog ergens terug vindt... |
|
|
| MikeVee |
| Heeft R&S records geen repress uitgebracht van al hun platen afgelopen jaar? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Heeft R&S records geen repress uitgebracht van al hun platen afgelopen jaar? |
yep, 2x zelf, waarvan 1 slechte persing was.
maar ik wil echt die ene vinyl :cool: |
|
|
| Mimoza |
Deze erg aangename rotary mixer is te koop
Ik verkoop hem omdat ik nog eens een keer iets anders zou willen...
Hij is in erg goede staat, enkel de lampjes van de analoge vu-meters zijn stuk
(makkelijk te vervangen of te laten vervangen...)
Richtprijs = 700 euro

Vestax PMC46 MK2 op in de new-line shop


Voor meer fotos of dergelijke info kan je me steeds mailen...
Prijs is zeker bespraakbaar, ook ruil tegen CDJ-1000MK2 mogelijk (of andere dingen ook bespreekbaar)
Jullie laten het maar weten!! |
|
|
| sheba |
Ik verkoop hier dus mijn cmx-3000 en djm-3000. allebei perfect in orde en eenjaartje in gebruik. bij de djm-3000 werkt enkel de mixing draaiknop voor de headphone niet, de cmx werkt nog perfect. verkoop alles voor 1100 euro en geef de 19" flightcase er gratis bij dan. appart verkoop ik ze ook, stuur me dan maar een mailtje.
[email protected] |
|
|
| Jasperovitsj |
 |
|
|
| Real |
| D'r is een kans da'k kom, kweet het nog nie goed. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik zal er zaterdag zijn :) |
|
|
|
|