return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
De verkoop thread (pg. 26)
View this Thread in Original format
Tiger777
Ik zou die ook proberen te verzilveren :toothless
FUSyke
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Had ge nu een paar dagen geleden hier niet gepost dat ge die tickets gewonnen had? :conf:

Ik ben tevreden omdat ik er iets aan verdien. En iemand die wilt gaan is ook tevreden want hij moet minder betalen. Dus wat is het probleem?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FUSyke
Ik ben tevreden omdat ik er iets aan verdien. En iemand die wilt gaan is ook tevreden want hij moet minder betalen. Dus wat is het probleem?

Bwah, als het eenmalig is zie ik daar geen graten in, maar ik krijg het van mensen die systematisch aan wedstrijden meedoen alleen maar om hun prijzen of gratis tickets door te verkopen kzeg niet dat gij dat doet hé :)). Net zoals mensen die spotgoedkoop paketten platen opkopen en die dan per stuk aan woekerprijzen proberen te verkopen. Maar das een andere zaak natuurlijk :)
domineesje
hehe jasper :rolleyes:

ik deelde eens dezelfde mening als u over die platen.....
Tiger777
quote:
zoals mensen die spotgoedkoop paketten platen opkopen en die dan per stuk aan woekerprijzen proberen te verkopen. Maar das een andere zaak natuurlijk :)

Lol, Ik heb da ook ooit es gedaan... :toothless :wtf:
Jasperovitsj
Ja weete, als de koper da ni weet is het nog steeds even verwerpelijk, maar is het tenminste niet zo belachelijk. Maar als ge op een forum een pakket van 20 platen voor 80€ duidelijk overkoopt en dan bij het apart aanbieden van die platen op hetzelfde forum begint te zeveren dat ge ze ni voor minder dan 12€ per stuk éxclusief verzending kunt wegdoen omdat ze u zo veel gekost zouden hebben is dat toch gewoon compleet belachelijk? :rolleyes:
Of iemand die in de uitverkoop van DJ Frank een plaat voor 0,5€ uit de bakken haalt, en omdat hij wist dat ik die ook wou hebben wilt hij die mij verkopen voor 15€. Komaan, dat doede toch ni :)
Tiger777
^^ Naa, Ik heb ooit es een pakket gekocht van 20 platen, voor 40€. Naja, der zaten heel wa brol platen bij die mij ni intresseerden, dus ik dacht: verkopen die handel. Uiteindelijk heb ik 40 euro teruggekregen voor die brolplaten en doe goeikes heb ik gehouden :toothless

van DJ frank gesproken... Heeft DJ frank (van summerjam crap ding up ding...) zijn platen ooit weergevonden?? :conf: :toothless
Jasperovitsj
Hehe, over welke diefstal hebt ge het nu? Want het is hem 2 keer voorgevallen, de laatste keer nog maar een paar maanden geleden :)
domineesje
Proximus SMS Communicator, een gebruiksvriendelijke sms-toepassing om van op uw pc naar meerdere personen tegelijkertijd sms'en te versturen. Zo profiteert u op de productiefste manier van de voordelen van sms.

nieuw kost dat ong. €200
ik doe er 50% aan af :D

nooit gebruikt!!! zijn er toch een paar die veel sms'en he, dus een BUITENKANSJE
Kaidreas
quote:
Hehe, over welke diefstal hebt ge het nu? Want het is hem 2 keer voorgevallen, de laatste keer nog maar een paar maanden geleden :)

en die mens begrijpt de hints maar niet :rolleyes:

FUSyke
quote:
Originally posted by FUSyke
[TK] Praga Khan - Code Red 2 tickets voor 30€!!!

Datum: woensdag 29/03
Plaats: Capitole Gent

De prijs voor een ticket is 25€.

Bij mij krijg je 2 tickets voor 30€!!!

Als je interesse hebt > PM mij!!!

Verkocht:D
Real
Gegroet. :)

Ik heb beslist om mijn JB Q30's van de hand te doen. Reden: overstap naar superOEM's.
Het gaat om de MKI, dus de versie ZONDER phone/line omschakeling. Voor de rest is die exact hetzelfde als de MKII.

* Pitch adjustment (+/- 10% and +/- 20 %)
* 3 Different speeds 33/45/78 RPM (great for effects)
* Forward and REVERSE platter directions
* Very high torque motor for quick start and breaking
* Retractable target light for cueing
* Platter speed output (Beat out) for external effects
* Solid S-shaped tone arm with anti-skate
* Remote start/stop control (fader start)
* Removable smoked plastic dust cover (not shown)

Inclusief kabels, stofkap, slipmat en Audiotechnica naaldjes.

Ze zijn allebei in uitstekende staat. Hier en daar wat kleine krasjes, maar dat is het dan ook.

Foto's

Prijs: 300euro

Enkel af te halen in Meerhout. Ik verstuur ze niet!
Als je niet te ver woont, en ge kunt niet tot hier komen, wil ik ze eventueel wel komen brengen.
Uiteraard mogen ze ook getest worden.

Reply maar als je vragen hebt!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement