|
De verkoop thread (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Sh!fty |
draagt gij hierop die oortjes?
best grappig :) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Weet er iemand waar je oordopjes kunt kopen?
geen 2de hands items plz :p |
Als je goeiekope wilt, kunt ge mss es langsgaan bij den apotheek.
Maar die zijn meestal nog iets flashier dan die van A&B :)
Of ge kunt er laten maken op maat Filterz*
Ik heb er van die en ben er wreed content van, kosten van 119 euro, maar ik vind da het zeker waard |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
119 euro |
:eek: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
draagt gij hierop die oortjes?
best grappig :) |
Yep, van de zijkant lijkt het soms alsof je een piercing draagt, dus dat ook nog eens mooi meegenomen :D
| quote: | Originally posted by Sh!fty
14 Pounds = bekan 20 € ???
das wel een bekke duur, tis ma voor mijn lawaaierige bovenburen
de klassieke oordopjes zijn voor mij ook al ok zene |
Ja, oortjes als deze (goeie kwaliteit, maar niet op maat) kosten meestal zoveel. Die beginnen na een tijdje wel wat ongemakkelijk te voelen. Oordopjes op maat gemaakt, zoals Lizzy er heeft, kosten 5 tot 10x zoveel. Van die zachte dopjes vind je in't kruidvat voor een paar euro :)
| quote: | Originally posted by Eagle`
Om al hun kaas buiten te houden
sorry inkopperke :p |
:p :D |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by Xilver
:eek: |
mss wel veel geld, maar beter dan stilaan doof worden of gehoorschade oplopen :D |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by speentje
mss wel veel geld, maar beter dan stilaan doof worden of gehoorschade oplopen :D |
My thoughts exactly |
|
|
| Aurélie |
| Ik ben ook van plan van die Filterz aan te schaffen maar dan om te draaien. Hoop dat ze binnenkort met een verdeler in België starten :( |
|
|
| Antony |
zou het wel zijn, binnenkort iedereen oordopjes :D kunne we evegoe een petitie starten de master wat zachter te zetten...
nene, begrijp het wel ivm die oorschade enzo. |
|
|
| Push2005 |
Kwist niet dat zoveel mensen last hadden van te luide muziek, ik dacht dat dat eerder uitzonderingen waren...
Ik vond alleszinds dat de muziek op trance energy net goed stond; toch niet te luid dat ik er oordopjes voor zou kopen denk ik :)
Ik heb graag luide muziek, ook mijn koptelefoon vliegt meestal op maximum, hehe.
Maar natuurlijk is oordopjes op voorhand kopen verstandiger dan je oren kapot te maken ;) |
|
|
| Toni_D2 |
Ik vind het op "zijn zachts gezegd" overdreven. Oordopjes van 119 euro zijn voor de werkvloer als je 40 uren per week langs een machine staat, en niet voor op de dansvloer. Van zo'n 1 avondje stappen zal je heus geen permanente oorschade oplopen. Enkel als je er voortdurend aan bloot wordt gesteld.
Hopelijk zijn jullie al van straat, want ik vind het bovendien belachelijk uitzien. Steken die van jouw ook zo uit ver uit, Lizzy, en ik bedoel daarmee je dopjes. Hoor je nog wel alles van de muziek als je ze in hebt? |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Hoor je nog wel alles van de muziek als je ze in hebt? |
Dat vraag ik me nou ook af |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Dat vraag ik me nou ook af |
technisch gezien niet alles hé, anders zou 't niet "Filterz" noemen :toothless |
|
|
|
|