|
De verkoop thread (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Het blijft grappig. :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Apart zijn ze 6 eurokes (sommige zijn iets duurder zoals de dubbele) |
Das veel geld ze man...:confused: |
|
|
| Sh!fty |
Iemand geinteresseerd in een paar oudere trancemasters? (allemaal nieuwe cd's)
2 CD-Set TRANCEMASTER 2009 - 29
3 CD Box TRANCEMASTER 2001 Vol. 21
CD TRANCEMASTER Vol. 3
2 CD-Set TRANCEMASTER 15
2 CD-Set TRANCEMASTER 17
2 CD-Set TRANCEMASTER 2008 - 28
2 CD-Set TRANCEMASTER 3003 - 33
2 CD-Set TRANCEMASTER 3005 - 35
2 CD-Set TRANCEMASTER 2006 - 26
2 CD-Set TRANCEMASTER 18
2 CD-Set TRANCEMASTER 8
2 CD-Set TRANCEMASTER 17
2 CD-Set TRANCEMASTER 19
2 CD-Set TRANCEMASTER 2007 - 27
2 CD-Set TRANCEMASTER 14
2 CD-Set TRANCEMASTER 9
2 CD-Set TRANCEMASTER 2009 - 29
3 CD Box TRANCEMASTER 2000 Vol. 20
2 CD-Set TRANCEMASTER 2003 Vol. 23
2 CD-Set TRANCEMASTER 2004 Vol. 24
2 CD-Set TRANCEMASTER 16
CD TRANCEMASTER Vol. 3
3 CD Box TRANCEMASTER 2001 Vol. 21
2 CD-Set TRANCEMASTER 15
2 CD-Set TRANCEMASTER 9
2 CD-Set TRANCEMASTER 2003 Vol. 23
2 CD-Set TRANCEMASTER 8
3 CD Box TRANCEMASTER 2000 Vol. 20
2 CD-Set TRANCEMASTER 3003 - 33
2 CD-Set TRANCEMASTER 3005 - 35
2 CD-Set TRANCEMASTER 2008 - 28
2 CD-Set TRANCEMASTER 2007 - 27
2 CD-Set TRANCEMASTER 2006 - 26
2 CD-Set TRANCEMASTER 18
2 CD-Set TRANCEMASTER 19
2 CD-Set TRANCEMASTER 14
2 CD-Set TRANCEMASTER 16
2 CD-Set TRANCEMASTER 2004 Vol. 24 |
|
|
| DJ Zetski |
| Hoeveel per CD??? Of verkoop je heel uw verzameling? |
|
|
| Sh!fty |
| ^hangt er vanaf hoeveel ge er koopt en dewelke ge koopt, de cd's zijn nog nieuw en de kosten zullen liggen tussen de 4€ en de 7€ per editie |
|
|
| DJ Zetski |
| Sh!fty, de Trancemaster CD's zijn goed aangekomen. Tot nu toe heb ik nog geen haperingen gehoord. Blij dat ik er terug een paar klassiekers bij heb! Bedankt! |
|
|
| Tiger777 |
Ik verkoop menne laatste platenspeler: Stanton ST100:
Link: |
|
|
| Bunz |
ik ben wel lichtjes geïnteresseerd
ik neem aan da de marchandise nog in goeie conditie is ? |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Bunz
ik ben wel lichtjes geïnteresseerd
ik neem aan da de marchandise nog in goeie conditie is ? |
Krasloos. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
90 euro |
Meer ist alleszinds nie waard... Zo'n stuk antiek :tongue2 |
|
|
|
|