|
De verkoop thread (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| Superschijf :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb een Italiaanse persing ervan, en die heeft jammer genoeg geen mooie hoes :( |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Superschijf :crazy: |
Indeed. Als ik mijn vinyl niet wegdeed, kocht'ekem direct :p |
|
|
| IgnazZio |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Als iemand weet waar ik online kwaliteitsvolle oordopjes kan bestellen :) |
Kweetni of ge het nog nodig hebt maar klees het nu pas..
Mijn vader werkt bij Bacou Dalloz, een verdeler van beschermings- en veiligheidsmateriaal. Zij verkopen ook oordopjes.
http://www.bacou-dalloz.com/ |
|
|
| Push2005 |
Hahaha !
450 euro voor iets van 11 jaar oud ? Die kerel is echt op z'n kop gevallen :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
| En als ik me ni vergis had hij die ook maar gewoon als cadeautje van de pappie gekregen. Dus das 450€ pure winst... |
|
|
| Tiger777 |
| ik heb mijnen bucht op ebay verkocht gekregen :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ik heb mijnen bucht op ebay verkocht gekregen :D |
m.a.w. ge hebt dus gewoon wa mensen in't zak gezet :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ik heb mijnen bucht op ebay verkocht gekregen :D |
Ben je álles kwijtgeraakt ? :) |
|
|
| Tiger777 |
ja, 130 euro voor het geheel :p
Den deal is wel een gratis levering... In ing overpelt! Naja, das e geluk bij een ongeluk :p |
|
|
|
|