|
De verkoop thread (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik ken iemand die wil beginnen draaien, ik vraag het hem straks voor je :) |
I thank you! :) |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik verkoop mijn eerste platenspeler

|
ik heb hier dezelfde platenspeler (jb high Q 20D) staan en verkoop hem ook, aan dezelfde prijs als tiger hem verkoopt, 100 euro dus
platenspeler is nog in perfecte staat, incl. slipmat en stofkap, geen krassen of beschadigingen, 1j oud en goed onderhouden, enkel gebruikt om platen te beluisteren
zou mss handig zijn voor die persoon die pumaz kent
goedkoop mengpaneel van jasper en 2 dezelfde platenspelers |
|
|
| Pumaz |
| Lol ja zou wel goed uitkomen voor hem, maar het is al een tijdje geleden, wie weet heeft hij iets anders al... |
|
|
| Tiger777 |
| Vwala zie, voor 250€ een volledige installatie :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Lol ja zou wel goed uitkomen voor hem, maar het is al een tijdje geleden, wie weet heeft hij iets anders al... |
Dan gaan we daar eens de boel kort en klein slaan... Beta thug team, do your stuff! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Vwala zie, voor 250€ een volledige installatie :) |
Yop kben geïnteresseerd. Eerst nekeer zien wa kosten ik deze week weer aan de auto ga hebben... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Yop kben geïnteresseerd. Eerst nekeer zien wa kosten ik deze week weer aan de auto ga hebben... |
Als ge wilt zijn mijn oude cd-spelers ook nog beschikbaar, maar die zijn eigenlijk al wel serieus versleten... |
|
|
| Pumaz |
Ok, mijne maat is geïntereseerd in de mixer maar wil nieuwe platenspelers kopen...
Er is wel 1 ding (die ik grappig vind): hij wil weten of het er cool uit ziet en vraagt een foto :toothless |
|
|
| Tiger777 |
LOL
Cool genoeg? |
|
|
| Pumaz |
| Hij is weer weg, morgen zal ik het hem tonen :) |
|
|
| FUSyke |
| Ik zie dat jullie hier bezig zijn over dj gear enzo. Ik heb me op de dj expo ingeschreven voor de workshop 'dj school', mijn eerste kennismaking met het dj'en. Moest dit mij liggen dan zou ik dit eventueel wel willen verder doen als hobby. Ik heb al op enkele sites gekeken voor dj gear. Maar kunnen jullie mij niet eventueel tips geven voor dj gear die bij een beginner past? Andere tips enzo zijn ook van harte welkom. |
|
|
|
|